søndag 6. juni 2010

Guttekort


På lørdag var jeg hos Hege på scrappetreff sammen med åtte andre "gale" scrappedamer :o) Det var en perfekt dag med en herlig gjeng :o) Jeg fikk til og med lagd ferdig et kort, ikke det mest avanserte, men det ble ihvertfall helt ferdig *fnis*.
Motivet er fra Sugar Nellie, tekst fra Papirloftet, papiret er fra ukjent. Jeg har svertet kantene, fargelagt med Promarkers og brukt en MS punch til borden rundt hele kortet.
Bruker det i disse to utfordringene :
Trykkpressa juni - Skisse
Cute card - #115, Black, blue, orange

Ønsker dere alle en flott uke ! 

28 kommentarer:

Bodil sa...

Så stilig, artig kort :)
Ha en fin kveld.

Lenas kort sa...

Herlig gutte kort :-)

Pinklady 68 sa...

Dette kortet har jeg sett "live" og det er bare rå lekkert, Gry-Heidi! Stilig motiv og så fine farger til. Og punch ramma prikken over ièn:-)
Takk for igår...var utrolig koselig! Håper vi får til flere scrappetreff sammen.

Ha en fin og kreativ uke! Klem Laila.

Mim... sa...

Ett så härligt kort till en kille!

Aud Kirsten sa...

Et kjempeflott guttekort! Enig med Laila at punch rammen er prikken over ien:)
Klem:)

bestevenn sa...

Det var et stilig kort. Stilig motiv og flott valg av ark til det. Punsjen gjør seg så godt. Jeg fikk ikke ferdig et helt kort idag, det gjorde jeg ferdig idag før det skulle avleveres! Det var så hyggelig å ha dere hos meg, dette var første forsøk med så mange. Det blir plass til et par til neste gang. Ønsker deg en fin uke.

Gro sa...

Takk for en herlig dag i går. Og jeg er imponert over produksjonen for dagen - hi, hi - du overgår deg selv :o)

Klem.

Knerten sa...

Vet du, dette kortet er faktisk myye finere IRL !! I know, for jeg har sett det :-)
Kjempekos i går; takk i gjen, Gry-Heidi.
KlemT.

oheidia sa...

Dette kortet har jeg sett og det ble bare så utrolig fint! Hærlig laget og virkelig en litt røff følelse med det flotte motivet og stjernen under.

Takk for i går, veldig koselig!

Nina sa...

Et rocka og kult kort både i motiv, pynt og farger. Stjernen var kjempestilig!
Tusen takk for i går. Det var veldig hyggelig. Ha en fin uke:)

Ирина - Magis sa...

Хорошая, веселая открытка!

Grete sa...

Stilig rocka guttekort!!
Ha en glitrende fin dag.

May-Bente sa...

Flink du som får til å lage noe på treff, jeg sitter bare å sluker ideer:=)
Kortet ditt ble kjempe flott, herlig motiv du har brukt!!

Klem fra meg:))
Ps: flaut å si det, men jeg røyker som en svamp igjen. Mere nå enn før:=)

-Sanna- sa...

Flott kort og koselige farger.

Nancy sa...

Skikkelig stilig gutte kort, Gry-Heidi:O) Flotte ark, og den rammen rundt er rålekker!!!
Ha en trivelig mandag.
Klemmer fra Nancy;O)

Yvonne sa...

Tøfft kort! Og så stilig med bling som matcher!
Ha en super dag!
Klem

Nina sa...

Wooaaw, så tøft!! Digger det motivet altså :)

Klem fra Nina.

Nina sa...

Wooaaw, så tøft!! Digger det motivet altså :)

Klem fra Nina.

Pinklady 68 sa...

Hihi...lykke til med kort nr. to:-)
Blir gøy å se det ferdige resultatet!
Klem Laila.

Riet sa...

What a gorgeous card Gry-Heidi.

Hugs Riet.xx

mettepip sa...

Så stilig guttekort Gry-Heidi!
Koselig med slike treff.
Vi sees vel på Mjøs-treff snart vi!
Gleder meg!
klem fra
Mette

Meretekj sa...

Kjempekult guttekort.
Det stemplet er bare så tøft!
Masse detaljer har du og fått med, du er flink!

Eva Helen sa...

Så tøft kort med stilig motiv!

Tuuuuusen takk for blog Candyen jeg fikk av deg.Ble så glad for allt sammen!Måtte rett til korte-kroken med engang,hi,hi.

Klem Fra Eva Helen

Lambi sa...

Scrappedamer er de beste!!! ;) Takk for en flott lørdag! :) Digger denne tøffe gitar gutten! Ellers også kult med hurra stjerne og rockstar teksen! ...Også borden da, helt nydelig! Synes fargekombo i den utfordringen hørtes veldig vanskelig ut jeg men dette har du jo løst på mesterlig vis! Kult guttekort! :) Klem

Nicole sa...

Kjempeflott guttekort, Gry-Heidi. Og så koselig med treff. Da er det gøy å inspirere hverandre.
Ja, kortet liker jeg veldig bra!!

Hilsen!

Ingunn sa...

Råkult guttekort! Tøffe farger, og herlig motiv. Syntes det var knallstilig med rockstarteksten til det motivet!

Klem!

Kari sa...

Ååå,så utrolig stilig kort!!Og så lekkert med rammen rundt!!
Herlig motiv og fargelegging!
Stilig med gitaren!
Ønsker deg en flott torsdagskveld :o)

Klemmer :)

Anita Thorsen sa...

Kjempestilig kort. Takk for at du deltar i Trykkpressa og lykke til i trekningen.