mandag 22. august 2011

Te-boks / Tea-box




I dag har jeg faktisk sittet på hobbyrommet mitt nesten hele dagen og bare kost meg, 4 mndr. siden sist, men ikke så lenge til neste gang :o) Alt er ikke helt på plass der ennå, men det funker.
Jeg har lagd en teboks, med inspirasjon og tutorial fra det nyeste Magnolia bladet, som selvfølgelig var med meg hjem etter Borås-turen på lørdag. Jeg kjøpte ikke så altfor mange stempler, men kompenserte med blomster, bånd og blonder. Moro å ha vært der :)
Jeg har brukt papir fra Pion, dies fra Magnolia, Marianne Design og Nellie Snellen. Tilda er fargelagt med Promarkers (og jeg venter "tålmodig" på de nye fargene :) Ellers så har jeg vel brukt det vanlige for meg, blomster, blonder, perler, glitter og en charms. På baksiden har jeg en tag til å skrive en liten hilsen på.

Jeg deltar på disse utfordringene :
Papirdokkene - #9 Fargeinspirasjon
Scrappekammeret - #36 Kammerpikenes format
CropStop - #33 Pearls
Simon Says Stamp - Food and drinks

38 kommentarer:

Gro sa...

Heisan, og God morgen.
Godt å se du har vært en tur i hobbykroken, og resultatet var helt herlig. Så denne i bladet da jeg fikk smugtitte i Yvonne sitt på fredag.
Ha en fin dag. Klem :o)

Anonym sa...

Ååååh sukk, så nydelig :) Og for en dekorativ og kjempesøt te-boks, helt nydelig :)
Her hos meg var jeg akkurat ferdig å fargelegge et motiv til mitt neste prosjekt...så har min lille 4-åring vært å tegnet masse blåe streker over hele ...urg..bare å begynne på nytt ;/
Så godt at du får kose deg i hobbykroken din igjen :)
Og takk for såå fine ord :)

Klem Lill

Kari sa...

Åå,denne ble jammen lekker!!Tenkte jeg skulle prøve meg på denne jeg også,da jeg så den i bladet!
Nydelig pyntet!
Takk for en hyggelig tur,moro var det!!
Ha en fin fin uke!

Klemmer :)

Siw Eldhuset Hansen sa...

denne likte jeg. Kjempe koselig:) Flott pyntet:)

Solveig sa...

Denne var flott!
Ønsker deg ei fin uke!

Kathleen B. Hernandez sa...

Wonderfully decored tea box. Sooo detailed in its completion. Thanks for joining us at CropStop!

Kathleen
Blog: “Let’s Get Scrappy!”

Anne sa...

Så nydelig! Spørs om jeg ikke må prøve meg på en sånn til tedrikkende familie og venner :-)

Så bra å se at du er i gang igjen, og håper du koser deg i ny hobbykrok :-)

Du venter like tålmodig på Flexmarker som meg, tenker jeg? Jeg har allerede fått forhåndsbestilt noen ;-) Og når de kommer åker nok Copics ut. Høres ut som man bør ta en tur til Borås, ja.

Takk for hyggelige ord! Ja, snuppis er 7 måneder nå og begynner å bli stor :-) Og er blid som en sol!

Ha en fin uke!

Klem

Vicki sa...

Gorgeous altered project! Love the detail work and image. Thanks for playing along at the CropStop Challenge Blog!

Knerten sa...

Herlig teboks, og litt annerledes vri. Lekkert pyntet og nydelig Tilda :-)

Diddij sa...

Neimen sjekk den flotte teboksen da :)
Pynter skikkelig opp på tebordet den der da ;)

Takk for at du deltar hos oss papirdokker :)
Klem fra Linn :)

Linda sa...

Åhh, så lekker!! Jeg er målløs, full av lekre detaljer :)

Takk for et nydelig bidrag til Scrappekammeret, klem fra Linda :)

Christina C. sa...

This is wonderful...what a brilliant idea and beautifully presented!

Pinklady 68 sa...

En nydelig te-boks med vakre Pion ark!
Super flott pyntet!!
Moro med en Borås tur:-)

Ha en fin uke! Klem Laila.

Grete sa...

Superlekker teboks og bokkort!!! Alltid en fornøyelse og inspirasjon og se dine prosjekter.
Ha en glitrende fin dag!
Hilsen fra Grete

Liv Torunns hobbykrok sa...

Wow...den var lekker!!Herlig motiv også!!

Bettina L. sa...

Dette var nydelig Gry-Heidi. Må visst skaffe meg det bladet jeg også, så jeg får prøvd meg på den der.Elsker fargesammensetningen, bruken av dies og det nydelige båndet du har brukt. Vil du dele hvor du har fått tak i det?? Klem Bettina

Melissa Bove sa...

Gorgeous!! Fabulous work! Love your Tea Box! Thank you very much for joining us this week at the Simon Says Stamp Challenge Blog!

Hugs...
Melissa

Angella sa...

Hei kjære deg... Så flott å se liv i bloggen din igjen.
Håper alt er bra med deg og du har fått deg en flott hobbykrok, og den blir oftere brukt :)))

Takk for at du deltar hos Scrappekammeret:)
klem fra Angella

Papirdilla sa...

Denne var helt nydelig! Så flotte farger og nydelig dekorert:)
Klem,
Hanne

Sissel sa...

Så flott Gry-Heidi, nydelig pyntet og morsomt med noe annerledes.
Deilig med nesten ferdig hobbyrom vil jeg tro, gleder meg til å se alt som blir skapt der når høstmørket senker seg.
Klem Sissel

Gunn`s Kort sa...

WOW, så morsom og superflott denne teboksen er:) Masse nydelige detaljer.
Klem Gunn

Anne Bente sa...

wawwww hvor er den dog smuk, vild med alt her

klemmmm

Aud Kirsten sa...

Wow, denne var bare utrolig flott. Herlig motiv:)
Klem:)

kramer_buffy sa...

I think this has to be the cutest tea holder EVER!!!! I just love all the details you added!

Thanks for playing with us this week at CropStop's Challenge, I hope to see you play again soon!

-- dalis
PS. You could also submit this to http://pileitonchallenge.blogspot.com where we encourage people to add our challenge and more to your projects, the more challenges the better.

mettepip sa...

Så herlig teeske Gry-Heidi! En artig variant. Du har jo dekorert den så flott også! Ble ikke noe Magnoliatur på oss i sommer, men det er jo ennå ikke for sent. Var veldig gøy i fjor iallefall.
Godt du er i gang igjen da, og nytt hobbyrom?
Klem fra
Mette

UlrikaT sa...

Wow, vilken lekker teboks! Underbart pyntad og så fine farger!
Takk for att du er med på utmaningen til Scrappekammeret!
/Ulrika

Michelle Pearson sa...

this is amazing! Love every single detail! Thanks for playing the CropStop challenge! :)

Agnieszka M sa...

Wow, this is stunning!
Thanks for joining us at CropStop Challenge!

Hugs
Agnes

Anne sa...

WOOOOW, så lekker!! Flott eske, og nydelig farget Tilda:))

Takk for at du scrapper med oss papirdokker

Smil fra Anne:)

May-Bente sa...

Utrolig lekker ble den. Godt å se seg litt rundt i hobbyrommet igjen.

Stemplet kommer fra storyteller.

Klem fra meg:))

Tuppenshobbyblogg sa...

Så flott te-boks du har laget.
Nydelig pyntet og fine detaljer !

Sivic sa...

Nå er et lenge siden jeg har vært innom i bloggen din, tiden flyr avsted....
Utrolig mye fint du har laget og teboksen ble flott!!
Har ikke handlet det nye Magnoliabladet enda,men må nok kjøpe det jeg også : )

Britt-Inger sa...

WOW vilket skapande....såååå läcker idé!!
Mycke fina ting du gjort sen sist jag var inne hos dig.
Ha en skön söndag.
Kram, Britt-Inger

Lambi sa...

Hei Gry-Heidi! Jeg har blogget og kommentert lite i sommer, men satser på å være tilbake igjen utover høsten fra nå av! ;) Håper det er bra med deg! Så nydelig te-boks! Og en veldig koselig idé som venninnegave! :) Nydelige ark du har brukt og skjønne Tilda da! :) Også annen nydelig pynt i massevis! :) Veldig fin! Jeg var også i Borås i sommer og det ble en god del stempler på meg for å si det sann....iallefall synes jeg selv at 13 stk er mye! :) Men skal ikke dit på en sund nå og har brukt lite penger i sommer så jeg unnet meg det...også ble det jo litt ark og blonder da og en dies da! ;) Ha en god og kreativ uke! Klem

Lenas kort sa...

Fy fillern så lekkert!!! Er mektig imponer! :-) Ha en flott kveld :-)

Mandelhjärta sa...

Fantastisk flott! :)
Riktig lekkert var dette!!
Kanskje jeg låner idèen med teboks. ;)
Ha en fin kveld!

TuKara sa...

MAgnifique!!!!!

Fanny sa...

Dette var en helt genial ide! Tror jeg vil lage mange sånne fremover ;)