Viser innlegg med etiketten byEvy. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten byEvy. Vis alle innlegg

tirsdag 16. mars 2010

DT Art Pieces #6 - ATC



Vi skriver tirsdag igjen, og det betyr en ny utfordring hos Art Pieces:) Denne uken vil vi se en ATC med  "bånd, knapp og blomst". Det søte stempelet på ATC´en min er fra byEvy (Minnehjørnet).

**************************************************************************
I helgen var jeg på mitt første Ski-treff, og det var bare helt SUPERT ! Jeg fikk hilst på mange bloggvenner og alle like koselige som jeg trodde :o) To kurs fikk jeg med meg også, og et "utenom- minikurs" på stationary box med Kristine, du er en knupp altså :o) Jeg pratet og shoppet nok mer enn jeg produserte, for jeg kom hjem med ett, ja 1 helt, ferdiglagd kort *ler*.
Tusen takk til dere alle for en helt toppers og perfekt helg ! Jeg gleder meg allerede til høstens treff :o)

søndag 7. mars 2010

byEvy


I helgen har jeg hatt besøk av ei scrappevenninne, og vi har kost oss med kortlaging i to hele dager og store deler av natta også :o) Jeg har faktisk fått produsert tre kort :) Hadde jeg vært like produktiv med kortlaginga som med skravlinga så hadde bunken blitt altfor stor *ler*.
Dette kortet ble lagd helt på tampen i dag. Jeg har brukt skissen hos Sketchy Colors.  Det søte stemplet er fra byEvy-Minnehjørnet. Papirene er fra Maja design og G45. Jeg har sydd for hånd rundt begge panelene, og jeg har blitt hektet på dette ! Helt utrolig, for jeg vet knapt nok hva nål og tråd er *ler*.
Motivet er fargelagt med Promarkers, og er litt mer i orangetone enn slik det ser ut her. Jeg rakk ikke å ta bildet før det ble mørkt. Blomstene har fått litt glitter på seg, og kantene har fått en omgang med orange.
Jeg kommer tilbake på en bloggrunde litt senere i kveld :o) Ha en fortsatt fin kveld !

søndag 21. februar 2010

Vår i sikte ?

Hos Kort O Mania er ukens utfordring å bruke sterke farger, "pang" farger. Det er det sjelden jeg gjør, så dette ble virkelig en utfordring for meg :) Tenkte at dette søte stemplet fra byEvy kanskje kunne passe godt til utfordringen.  Jeg har brukt ukens skisse hos Sketchy Colors. Hos Stamp Something er temaet
"Touch of Spring Something". På bloggen til Minnehjørnet ønsker de å se bidrag med stempler fra byEvy. Tekststemplet er fra KH og papirene er fra Prima og BG. Jeg har brukt Spellbinders til ramma og fargelagt med Promarkers.
Ha en fortsatt fin søndag :)