torsdag 21. januar 2010

Det glitrer i rosa :o)




Da har jeg lagd mitt første easel kort, kjempemorsomt :o) Jeg har brukt Bazill i grønn, rosa og hvit.
Jeg tror bakgrunnspapiret er fra Basic Grey. Bak bildet har jeg brukt vellumpapir med gullskrift. Svertet og revet kanter, gull glitter rundt kantene, perler, blomster, tyll, blonder og charms. Spellbinders til rammer. Tekststemplet inni er fra Ladybug and friends. Henger meg på i disse utfordringene:
Papertake Weekly Challenge - Pretty Pink Papertake
Bizzy Becs - #6 No stamped images
Kort o Mania - #9 Ingen motivstempler


Ha en fortsatt fin dag, snart helg nå :o)

25 kommentarer:

Anne Bente sa...

Hvor er det et supert smukt kort du der har lavet, lækre farver, og sådan et eselkort må jeg prøve engang-

1000000 tak for at du deltager på Kort O Manias udfordring-

Anne Bente sa...

upsss kom til at stave forkert easel kort mente jeg da hehehe

Yvonne sa...

Lekkert, lekkert, LEKKERT!!!
Utrolig nydelig! Sukk. Har aldri prøvd meg på easelkort, det må prøves.
Ha en super dag!
Klem, Yvonne :)

Britt-Inger sa...

Vackert kort. Mycke och många så fina detaljer med guld och allt... :)
Ha en skön helg.
Kram, Britt-Inger.

Guro sa...

Herlig kort!!! Virkelig nydelig pyntet også, og det søte bilde- smelt, sier jeg bare.
Ha en topp dag!
Klem Guro :-)

Benedicte sa...

så nydeligt vintage-kort du har laget.
takk for at du deltar.
klem fra Benedicte

Lenas kort sa...

Sukk! Dette er jo bare nydelig :-) Masse flotte detaljer :-) Bare lekkert!!!! Ha en flott dag :-)

Aud Kirsten sa...

Åh, dette var utrolig lekkert, herlige farger og flotte detaljer!
Tusen takk for at dudeltar på kort O Mania´s utfordring:o)
Klem:)

Linda W sa...

Som man sier på engelsk GORGEOUS...
det er vel igrunn den beste beskrivelsen:)
Du er bare helt superflink og en stor inspirasjon for meg, takk..
klem:)

Anonym sa...

Nydelig, du er superdyktig!!

Lisbeth sa...

Staffeliet kortet ditt er nyyydelig!!!
Elsker fargene du har brukt!
Klem:))

CraftyC sa...

This is just so pretty.A beautiful card!
Clairexx

Kari sa...

Wow,for et fantastisk kort,Gry-Heidi!Utrolig lekkert pyntet!
Jeg har fått veldig sansen for denne kort typen,morsomt å lage ;)

Jeg håper du føler deg bedre,hørtes ikke bra ut.. mange tanker og God Bedring fra meg :0)

Klemmer :)

Nina sa...

Åhhhh, så nydelig ♥♥♥

cbee sa...

Wow! That's so beautiful! I love your details!
Hugs, Caro
Fun with ATCs

Gro sa...

Måtte kommentere her og, for dette er jo bare helt fantastisk nyyydelig.

Klem :o)

bestevenn sa...

Nydelig kort du har laget. Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Kort o Mania.

Nancy sa...

Herlig Easel kort, Gry Heidi:O) Skikkelig lekkert, og jeg bare sier deg det at disse kortene kan en fort bli VELDIG glad i:O) Flotte ark, nyyydelig pyntet. Kjempe søtt motiv.
Klem fra Nancy;O)

Meretekj sa...

Dette var skikkelig lekkert!!!
Så mange flotte detaljer. Kortet var knall! Klem

Eva Helen sa...

Kjempe vakkert kort i nyydelige farger og vakkert vintage bilde.

God Helg

KLem Fra Eva Helen

Penny sa...

Wow, so very elegant. A wonderful addition to Creatalicious challenges

Cheryl sa...

WOW,gorgeous image and embellishments,and I just adore the vintage feel to this!!! Thanks for joining us at Creatalicious!!
xx

LINDA sa...

WOW!!! This is simply stunning, Beautiful details..Thanks for joining us at Creatalicious..
Hugs, Linda

Anonym sa...

Oh my goodness your card is so beautiful! I love the vintage feel and the embellishments! Thanks so much for joining us at Creatilicious.

Abby:)

Merry sa...

Oh wow...this is so pretty. Beautiful colours and wonderful embellishments.