tirsdag 15. september 2009

Konfirmasjonspyramide



For en liten stund siden fikk jeg spørsmål om å lage en lilla konfirmasjonspyramide, og slik ble den seende ut :) Den er levert, og jeg fikk tilbakemelding om at konfirmanten var veldig fornøyd, så det var hyggelig :) Tenkte å bruke den i disse utfordringene:
Kort O Mania sin første utfordring som var "bruk minst ett stempel"
Stamp Something - "Favorite embellishment"
Cupcake Crafts - "Pearls and swirls"

Papirene husker jeg ikke hvor kommer fra, stemplene er fra Kreativ Hobby og Norsk Stempelblad, sommerfuglen er Spellbinders.

26 kommentarer:

Anne Bente sa...

åh..... hvor er den dog bare utrolig flot, lækre lækre farver,alt passer sammen.

1000 tak for at du deltager

Nancy sa...

Denne er kjempe lekker, Gry Heidi:O) Nydelige lilla ark, søte sommerfugler, flotte blomster. Lekkert arbeid, vennen!
Ha ei fortsatt strålende uke.
Klem, Nancy;O)

bestevenn sa...

Kjempeflott. Ikke rart konfirmanten ble fornøyd. Friske farger, stilig.

Pia sa...

kæmpe nydeligt kort i lækre farver og fint design

The Crafty Den sa...

Wow what an amazing project. It looks like it took you a while to complete. The colours are gorgeous and the embellishments are perfect. Thanks for joining us at CCC this week. Hugs, Denise x

Gro sa...

Den ble aldeles nydelig, både fargene og pynten var lekkert!
Og så heldig du var som vant hos Motivet da, de stemplene er skjønne! Håper posten er rask hos deg!

Aud Kirsten sa...

Åh, denne var utrolig flott, nydelig farger!
Takk for at du deltar:)

Klem:)

Grete sa...

Nydelig konfirmasjonspyramide på alle vis !!

Turid sa...

Du trimmer på du Gry-Heidi:) Imponerende, jeg ser liksom for meg hvordan du springer fra rom til rom med papir og pynt - og er du som meg er det alltid noe du har glemt og må springe en gang til:)
Pyramiden er jo kjempelekker!! Nydelige farger og pynt du har brukt, forstår veldig godt at konfirmanten ble fornøyd!!!

Ha en flott dag vennen, glem ikke å spise litt innimellom da - du behøver energi for å fortsette å
lage "trimkort":)

Klemmer fra Turid

Benedicte sa...

den er bare aldeles nydeligt!


takk for at du deltar!

klem fra Benedicte

Wenche J. sa...

Utrolig nydelig!

Anonym sa...

WOOOOW!!! sååå nyyydelig!!! Skikkelig lekkert!! Jeg hadde også blitt knall glad om jeg hadde fått noe sånt i konfirmasjonsgave!!
ha en fortsatt super uke!!
klemmer fra Ida:o)

Inger-g sa...

Wow, denne var knallfin. Skjønner godt at konfirmanten var fornøyd! Ha en fin kveld. :-)

Anne sa...

Wow, så fantastisk flott!!

Og jeg håper formen er bra igjen!

Klem fra Anne ;-)

Kari sa...

Å du store..denne er nydelig!!Så lekker farge og lekkert pyntet!
Ja,jeg skal til Lillestrøm,blir lørdag på meg, og det blir nok noen timer der,ja...kanskje vi ses der...kan se etter deg :)
Ha en flott torsdag,nå er det kvelden for meg ;)

Klem,Kari :)

Kjellaug sa...

Så nydelig,liker lilla. Veldig kjekk bretting dette her.

May-Bente sa...

Vanvittig skjønn!!!
Herlige farger og for et arbeid.

Klem:))

Linda S. L sa...

wow denne var utrolig kreativ og ikke minst flott! tusen takk for at du deltar! :) :)
klemmm

Meretekj sa...

Kjempeflott kort du har laget,Gry-Heidi.
Masse flott å se i bloggen din:)
Jeg ønsker deg ei fin helg,-klem.

Donna sa...

This is beautiful Gry-Heidi, you've done a smashing job with this weeks pearls and swirls theme, love your colour combination! Thanks for joining in the fun at CCC this week :) Donna x

Benedicte sa...

ÅÅÅ Gry-Heidi!! Denne pyramiden er kjempe lekker:O) De lilla arkene er kjempe fine, og detaljene er nydelige:O)

Ha en fantastisk fin helg!!
Klem Benedicte.

Pop's Cards sa...

This is really gorgeous, i love the colours that you have chosen, a beautiful creation, thanks for joining us at Cupcake, hugs Pops x

Anonym sa...

Utroooolig stilig!! :D Skulle ønske jeg hadde tålmodighet nok til og prøve meg på et slikt kort, ja! Hmmm... kanskje det får bli neste prosjekt her i gården;)

Ha en flott søndag, klem Cathrine :)

Liza sa...

Beautiful work. Thanks for joining us at CCC.

Liza x

LivArtNow sa...

Wow, denne var kjempelekker!! Du lager de vakreste ting!!

Linda

lam sa...

wow den er super flot og fyldt med flotte detaljer