lørdag 6. november 2010

Kalender


På onsdag skal jeg på Aker Brygge å spise middag med ei venninne, og da tenkte jeg hun skulle få denne kalenderen til å ha på kontoret sitt. Jeg har kledd en clipboard (med stor klype som er opphenget) med bølgepapp og pynt. Hver mnd. har fått sitt eget lille koselige vers. 
Jeg synes det var litt vanskelig å ta ornt´lig bilde av denne, kanskje jeg burde ha hengt den opp før jeg tok bildet....... 
Det har blitt dårlig med kommentarer fra meg i det siste, jeg er inne og kikker hos dere men har ikke tatt meg tid til å legge igjen noen ord hos alle. Ganske irriterende til tider at døgnet bare har 24 timer.
Ønsker dere alle en fin dag, og takk for besøket :o)

Blir med her:
Sukkersøtt - #100 Lag noe til en du er glad i
Kort o Mania - #27 Flowerpower- bruk blomster på din kreasjon

26 kommentarer:

Angella sa...

Sååå stilig Gry-Heidi...!
Denne setter hun helt sikker pris på:)

Håper du har bra, og at nissen hører våre bønner om et par timer ekstra i døgnet:))

klem fra Angella

Bodil sa...

ÅÅÅ så nydelig kalender :)

Ha en fin kveld, klem :)

Marte sa...

Hei Gry-Heidi! :) Først, tusen takk for søt kommentar på kortet mitt. Du er alltid så god :)
Så koselig gave du har laget til venninnen din, dette blir hyggelig å titte på på kontoret! Herlig dekorert, og jeg ble så glad - for dette stempelet har jo jeg også! På tide å finne det frem igjen nå... Takk for inspirasjonen!!

Stor klem fra Marte

Trine Pedersen sa...

For en vakker venninnegave. Nydelige papirer du har brukt, og så lekkert pyntet. Jeg ville vært henrykt over å få en slik gave.

Ha ei fortsatt fin helg!

Klem, Trine :)

Heidi sa...

Så nydelig!
Og flott gave til en venninne:) Denne kommer hun til å bli glad for.
Masse flotte detaljer og pynt.
Ha en fin lørdagskveld, klem:)

Therese sa...

Oj, så flott kalender. Lekre papirer og detaljer. Tipper på at denne vil falle i smak. :) Klem

Lene Aase sa...

Så lekker kalender du har laget, en nydelig gave:)
Takk for at du deltar hos Sukkersøtt!
Klem fra Lene:)

Anne sa...

Den var rett og slett fantastisk flott, og for en nydelig gave! Venninnen din blir helt sikkert varm om hjertet når hun får denne :-)

Riktig god helg!

Klem :-)

Kort og Søm sa...

Denne var veldig fin, heldig venninnen din som får denne...*smiler*..

Ja, døgnet kunne gjerne hatt noen flere timer...*ler*..

God lørdagskveld,
klem Fredrikke :O)

Merete/Scrappeguri sa...

Nydelig kalender! Flotte farger og masse fine blomster!
Ha en fin lørdagskveld!

bestevenn sa...

Denne var lekker, Gry-Heidi. Nydelige farger, og vakkert med blomster og bånde. Det er visst mange travle mennesker for tiden! Ønsker deg en fin helg, og tusen takk for at du deltar på utfordringen til KOrt o Mania.

Anonym sa...

Nydelig kalender, denne må bli koselig å ha på veggen;)

Ha en flott helg videre;)

Marianne-db sa...

Denne var utrulig nydelig!! Skjønner godt hva du mener med de timene i døgnet, jeg trenger også flere av dem.. Sees vi på neste Skedsmo-treff??
Klem, Marianne

Anne Bente sa...

heldige din veninde, som får så smuk en kalender,
klemmm

Gro sa...

Hei igjen.
Så lekker denne var. Denne må du vise meg en gang.
Første del av bursdagsfeiringen gikk greit, og nå sitter jeg og koser meg med kortet til mandag.
Klem :o)

Anonym sa...

Denne var utrolig nydelig :) For en flott kalender.
Ha en fin lørdagskveld :)

<3-lig Lill

Hege-Annie Simonsen sa...

Lekker kalender! Så herlig, flott pyntet!! Sånn en koselig gave å få!! :D Heldige venninna di!! :))

Takker så mye for kommentar på mitt siste kort - det varmer!! :D
Ha en forts. fin lørdagskveld!!
Klem, Hege

Yvonne sa...

Åh! Heldige, heldige venninne! Denne var nydelig Gry-Heidi! Skikkelig lekker!
Tuusen takk for at du deltar hos Sukkersøtt med denne!
Klem

Papirdilla sa...

Denne var rett og slett nyyyydelig!!!

Klem,
Hanne

Scrappellen sa...

Så nydelig da! Må være gøy både å få og gi bort en sånn gave da♥.
Klem, Ellen

Meretekj sa...

Knallflott kalender du har laget til din venninne.
Regner med at hun blir kjempeglad:)
Takk for at du deltar hos Sukkersøtt!
Klem fra Meretekj

Linda S. L sa...

å milde mine bramm seil!! sååå lekker denne var!! elsker alle detaljene du har brukt og ikke minst fargene :D takk for at du deltar på vår utfordring over hos kort o mania! klem fra Linda S. L

Pinklady 68 sa...

Wow, så lekker kalender!!
Må jo bare bli en suksess hos mottakeren:-) Takk for at du tar med noe snacks til neste treff!

Ønsker deg en fin og kreativ uke!
Klem Laila.

Anonym sa...

En sån megasnygg kalender. Lycklig hon som får denna.
/Maria

Nancy sa...

OOOHOY for en fantastisk flott kalender, Gry Heidi:O) Nydelige farger og design, lekkert med alle blomstene. Jeg hadde ihvertfall blitt kjempe glad for å få en sånn kalender til kontoret:)
Takk for at du deltar hos Sukkersött, lykke til!
Klemmer fra Nancy;O)

Mea sa...

Kjempe lekker! Venninnen din er kjempe heldig som får denne. :)

Ha en flott dag.