søndag 6. februar 2011

Tildakort


Et kort til fra meg i dag :) Endelig fikk jeg tid til å bruke ihvertfall en av de nye Tilda-ene mine :) Jeg har brukt papir fra den nyeste kolleksjonen til Pion, disse er bare sååå nydelige ! Til "gratulerer" har jeg brukt "boble-stickers". Tilda er fargelagt med Promarkers. Fargeovergangene ser så innmari markerte ut på bildet, dette har sannsynligvis noe med mine manglende redigeringskunnskaper å gjøre, for det ser ikke slik ut "live". Jeg har også brukt litt glitter, diverse blomster, bånd og charms.

Jeg har brukt samme nydelige papiret inni, men med et litt annet oppsett.  Teksten er fra Stampers Heaven.

Tusen takk for alle koselige kommentarer i det forrige innlegget 
mitt :o) Ha en fortsatt fin søndag!

Utfordringer:
Sukkersøtt - #111 Vårlig kort i grønt og rosa
Skethcy Colors - #57 Skisse
Scrappekammeret - #24 Kammerpikenes bursdag
ILP - #51 Anything Goes

29 kommentarer:

Knerten sa...

Så stilig dette stemplet er :-) Flott fargelagt også. Kjempefint kort, ser ut som om du har fått lagd et par i dag, så bra !
Lekre papirer, forresten.
Ha en fin kveld fortsatt.
Klem

Anonym sa...

Nydelig kort, og de arkene fra Pion var jo bare herlige, ser jeg må handle litt igjen;)

Forstår godt du hadde bare Tilda tid idag, hun var skjønn;)

Ha en herlig uke!!

Gro sa...

Ser du og Tilda har kost dere idag, ja. Det er skikkelig nydelig. Lurer på om ikke jeg må ha noen av de arkene. Har sett dem IRL, men da var det ikke noen butikk i nærheten :o(

Klem :o)

Takk for at du deltar hos Sukkersøtt.

Unknown sa...

God kveld. Veldig myk og fantastisk vakre kort! Takk for ditt arbeid.

Trine Pedersen sa...

I går kjøpte jeg meg det Tilda-stempelet. Gleder meg til å bruke det nå når jeg ser hvor flott det er på kortet ditt. Nydelige blomster og så lekkert med blonder. Et herlig kort som gir vårfornemmelser. :)

Ha en fortsatt fin søndagskveld!

Klem, Trine :)

Mim... sa...

Sicket härligt kort, underbar Tilda och härliga färger.
Ha det bra.....

bestevenn sa...

Nydelig kort, aldeles vakre ark og farger.

Kathleen sa...

Beautiful card, thank you for joining us at I ♥ Promarkers.

Liv Torunns hobbykrok sa...

Så nydelig kort..Tilda er jo bare så søt, og lekre ark ja...

Tine sa...

Hi. Great card. Love the beautifully coloured image and the colours you have chosen. Thanks for joining us at I ♥ Promarkers this week.
Tine :)

Pinklady 68 sa...

Ny og søt Tilda , nydelige mønster ark og herlige farger....blir et lekkert kort!!
Klem Laila.

Lenas kort sa...

Ett aldeles nydelig Tilda kort :-)
Herlige papirer, flotte farger...å Tilda er vakker som alltid :-) Ha en flott og kreativ uke :-)

Marte sa...

Tusen takk skal du ha, søte! :) Så herlig kort du har laget her, deilige farger! Håper du har hatt en deilig dag med Tilda ;) Klem fra meg

Christina C. sa...

This is absolutely STUNNING...GORGEOUS coloring of this sweet image!!!!!!

Lambi sa...

Heisann Gry-Heidi! Gratulere med ny skjønn Tilda! :) Har fått meg en av de nyeste motivene nå jeg også, men ikke rekt å bruke det etter det kom i hus på fredag. :) Nydelig fargelegging fra deg som alltid, også for noen skjønne ark da...De må nok jeg også ha, hihi! ;) Synes også blomsten du har brukt var skikkelig lekre! Et flott kort alle siden igjennom! Ha en flott uke Gry-Heidi! Klem

Anonym sa...

Mycke fint kort .
Så fint färglagt och insidan är så snygg.
Lycka till i challenges.
Önskar dig en bra vecka.
/Maria

Lene Aase sa...

Rålekkert kort med nydelige Tilda!!! Kjempeflott pyntet og de mønsterarkene er bare så lekre:)
Tusen takk for at du deltar hos Sukkersøtt denne uken!
Klem fra Lene:)

Nina sa...

Åhhh, så LEKKERT *sukk*
Nydelige farger og super søtt motiv ♥

Ha en fin dag :)
Klem fra Nina.

Gry-Beate sa...

Så kjempe lekkert et kort, med nydelige Tilda!!! Kjenner jeg er litt misunnelig på det motiet der!!
Kjempe lekkert dekorert, og veldig nydelig fargelagt!

Takk for at du deltar hos Sukkersøtt.

;0)Gry-Beate

debby4000 sa...

Adorable, gorgeous card.
luv
Debby

WeirdCat sa...

Great card,so cute, thank you for joining us at I♥Promarkers this week
Ruth x

Anne sa...

Å, tusen, tuuuusen takk for den nyyydelige pakken som dukket opp i postkassen min! Jeg ble helt varm om hjertet! *goood klem*

For et nydelig kort du har laget!Herlige farger, søtt motiv og nydelig fargelegging :-)

Klem :-)

Nancy sa...

Rålekkert kort, Gry Heidi:O) Nydelige ark, flott oppsett! Det Tilda motivet har jeg ikke sett før, kjempe søtt! Ligner litt på deg;)
Takk for at du deltar hos Sukkersött, lykke til!
Klemmer fra Nancy;O)

My name is Wynneth sa...

How sweet, such pretty colours. Thanks for joining us on I ♥ Promarkers this week.
hugs
wynnth
x

annes paperfun sa...

Så herlig kort og nydelige farger du har brukt.
De Pion arkene er bare SÅ flotte!
Takk for at du deltar hos SC denne uken.
klem Anne

Wenche sa...

Et nydelig kort, Gry-Heidi!! Tilda er så flott fargelagt og så nydelige mønsterark du har brukt. Flott bruk av blonder!!
Lykke til i ukens utfordring hos Sukkersött!!
Klemmer, Wenche :0)

Yvonne sa...

Et herlig kort fra deg Gry-Heidi! Disse papirene er bare såå skjønne, så i dag MÅTTE jeg bestille meg noen fra Bikuben :)
Tuusen takk for at du deltar hos Sukkersøtt og Scrappekammeret!
Klem

Anette sa...

Et lekkert Tilda-kort du har laget! Kjempeflott malt motiv og herlig oppsett ;)
Tusen takk for at du deltar på bursdagsutfordringen vår på Scrappekammeret!
-klem-

Grethe sa...

Et nydelig kort! Så lekre papirer, nydelig fargelagt stempel! Og oppsetter ditt er også veldig stilig!

Tusen takk for bidraget til Scrappekammeret sin bursdagsutfordring!