søndag 2. januar 2011

Bok






Ikke så ofte jeg har to innlegg på samme dag, men etter å ha vært "kort-fri" i tre uker så har jeg virkelig utnyttet dagen i dag :o) Jeg har lagd en bok til. Her har jeg brukt akvarellpapir istedenfor bølgepapp til rommet inni. Det ble litt enklere å få det jevnt. Jeg har brukt de nye lekre arkene fra Maja Design, blonder, bånd og perler. På perleswirlene har jeg hatt på litt liquid pearls for å dempe fargen litt. Alle kanter distresset og rufset litt. Tilda er fargelagt med Promarkers, og teksten på forsiden er fra Ladybug. Teksten inni er fra NSS. Takk for at dere besøker bloggen min :o)

Jeg deltar i disse utfordringene:
MMSC - #84 Sketch
Stamptacular - #92 Photo Inspired Challenge
Charisma Cardz - #51 Pearls and lace
Just Magnolia - #87 Anything Goes
PFP - #80 Mega Christmas Challenge - Anything Goes
ILPM - #46 Anything Goes

39 kommentarer:

Gro sa...

Ja dette var overraskende. En til i dag. Men så utrolig vakker da. Det er så morro å lage disse bøkene. Ikke tar det så lang tid den brettinga og liminga heller, så lenge man har gjort det før, hi, hi.

Klem :o)

Takk for at du deltar på PFP's mega Juleutfordring.

GryA sa...

Så utrolig fin!

Marte sa...

Hei Gry-Heidi :)
Godt nytt år til deg!! Så flott denne boken var, jeg likte så utrolig godt oppsettet på forsiden! :) Veldig søt, og så inspirerende! Tusen takk for at du deler, jeg gleder meg til å kose meg med din blogg fremover også.. Klem fra Marte

Trine Pedersen sa...

ÅÅ, så nydelig den var boka di. Lekkert med blonde på kanten. Vakkert motiv og tekst, og så flott pyntet. Jeg har også lagd bok i dag, men ikke så flott da. :)
Oppskriftsboka var kjempeflott.

Klem, Trine :)

Yvonne sa...

Det var da voldsomt så effektiv du er da! Kjenner jeg er en anelse misunnelig.
Boka ble kjempeflott, må prøve meg på en sånn snart jeg og.
Klem

Christina C. sa...

What a magnificent work of art!!!! This box is absolutely gorgeous. Love the papers and all the stunning details, as well as the expertly colored Tilda!!

Knerten sa...

Kjempenydelig, Gry-Heidi ! Egentlig en veldig smart gaveeske også dette her, kanskje jeg må prøve ?
Vi sees på fredag :-)

Mette sa...

Denne var nydelig , herlig med Tilda som forøvrig var nydelig fargelagt!

Godt Nytt år!

Klem Mette

Bodil sa...

Så nydelig bok, lekkert pyntet.
klem :)

Ellinore sa...

Kreativiteten blomstrer....inn i det nye året....nydelig alt sammen.
Godt Nytt År til deg.
Klem.

Mona`s Bittelille Scrappekrok sa...

Heisann!
Godt nytt år! Utrolig nydelig bok du har laget. Flotte farger og pyntingen er kjempelekker. Fargeleggingen din av Tilda er som vanlig utsøkt. Klem...Mona

Gunn (MsPlum) sa...

Godt nyttår Gry-Heidi!

Du har laget en bok! Jeg elsker bøker! Selv om denne kanskje var litt tom, sånn sett fra en litteraturvitenskapelig vinkel ;o)

Veldig lekker! Jeg liker så godt de litt grå/grønn/brune fargene du bruker, så lyst og lett men likevel med så mye varme.
Veldig lekker og veldig stilig!

Takk for at du deltar på utfordingen til Midnight Madness! Vi har hatt en liten juleferie, men på tirsdag er vi tilbake med ny skisseutfording. Håper vi får se deg igjen da!

Mvh
Gunn
Midnight Madness Design Team

Claudia Rosa ~ Pretty Pressings sa...

your card is stunning.
omg.. your coloring is amazing and what shall i say about this box??? i just loove it!!!!.

thank you for joining us this week on Just Magnolia/Just Hanglar challenge blog
hope to see you again
love
Claudia

Michele Roos sa...

Such a gorgeous book box - these are such fun to make aren't they. Love the image you've used and the design also. Thanks for joining in with our Mega Christmas challenge at PFP. Hugs Michele x

Kort og Søm sa...

Bare en ting å si;
Helt nydelig!

Ha en fin uke,
klem Fredrikke :O)

Lenas kort sa...

Fy søren så lekker! Har ikke helt skjøt oppbyggningen av en slik bok, men kjenner att jeg har fryktelig lyst til å prøve meg på en.Fins det en oppskrift noe sted? Ønsker deg en flott dag :-)

Anne sa...

Wow, så lekker! Nydelige farger og detaljer,- som alltid :-)

Jeg må prøve meg på en sånn, altså!

Ønsker deg en flott uke!

Klem :-)

bestevenn sa...

Skikkelig stilig bok, lekre ark og pynt.

Nancy sa...

ÅÅÅÅ så lekkert, vennen:O) Flotte farger, nydelig pyntet, og Tilda er jo bare så søt!!! Takk for inspirasjon.
Ha ei trivelig uke.
Klemmer fra Nancy;O)

The Crafty Den sa...

Hi Gry-Heidi, what a gorgeous book/box. I love the image and your colouring is fab. Thanks for joining in with our Mega Christmas challenge over at PFP. Hugs, Denise x

coops sa...

wow, this is absolutely stunning.such a beautiful tilda and i love your soft colours and gorgeous details.
thanks for playing in our mega christmas challenge at PFP :D

xx coops xx

Suzie McFloozy sa...

What a beautiful project I'd love it if you posted a tutorial.
A real stunner well done x

((hugs)) Suzie xx

Sissel sa...

Godt nytt år!
Så lekre saker du har lagd, og det bare på en liten søndag. De bøkene er så fine og denne var kjempefint pyntet.
Klem Sissel

Pinklady 68 sa...

En lekker bok Gry-Heidi!! Nydelige farger, pynt og sååå søt Tilda:-)
Herlige oppskriftsbok i forrige innlegg også. Sees på fredag! Klem Laila.

Julie sa...

This is utterly fabulous!!! Awesome box and your image is coloured perfectly!! Thanks for sharing it with us at PFP for our mega challenge, Juliexx

Pia sa...

woooow så fantastisk nydelig bog/kort så lækre grønne farver og sødt motiv
knus Pia

Gem sa...

absolutely stunning creation! Thanks for joining in with this weeks challenge at Charisma Cardz! Gemma :)

Lovely Linda sa...

Hello Gry-Heidi - it is great seeing you play along with us at MMSC! I have to say - this ROCKS! Your work is amazing - I LOVE the details and the gorgeous soft colours you have used - Tilda is divine! Love it! Thank you for playing along with the Midnight Madness Sketch Challenge for this sketch - we appreciate your support and love to see what you have been creating! {{{hugs}}}
Linda MMSC Design Team

Karen sa...

Gorgeous!, thanks for joining us at I ♥ ProMarkers.
xx

Lisa Andrews sa...

beautiful book/box! I love all of the embellishments! Thanks for joining us at Stamptacular Sunday.

Nina sa...

Wow!!! For en fantastisk lekker bok, Gry-Heidi.

Linda Brun sa...

Godt nyttår Gry-Heidi. Lekker bok med flotte detaljer!
Linda

Britt-Inger sa...

Så otroligt vacker bok! Det är så läcker modell av skapelse..Måste testa ;)
Ha en skön helg!
Kramen, BI

Petra sa...

Jättefin!

Gemma sa...

Wow, this is absolutely stunnin, never seen a book like this before and so many great details! Great job! Thank you for joining us at SSC this week, hope you will join us again real soon! Hugs Gemma

Sprytebyrd sa...

What a beautiful creation! It sure looks like you put a lot of time and love into it! Great details and beautiful color!
Thanks so much for joining us at Stamptacular Sunday this week!
Hugs!! Dee Sprytebyrd's Spot

Jill sa...

Gratulerer så mye med Card of the month! Kjempefin bok, så velfortjent!
Ha en fortsatt fin helg :)
Klem, Jill

Anne C sa...

Så utrolig flott eske!

Nina sa...

Åhhh, den er jo bre sååå VAKKER ♥♥♥ Liker alt ved den jeg, og jammen så vant du med den også!! Gratulerer så mye og vel fortjent :)

Ha en flott søndag!!
Klem fra Nina.