søndag 20. februar 2011

Tilda bok-kort / Tilda book-card


Det er så morsomt å lage disse bøkene, synes jeg :o) Denne ble i en litt mindre utgave enn tidligere.
Jeg har igjen brukt papir fra Pion, hatt på litt glitter nederst på kjolekanten og pyntet med en charms, perler, blonder og bånd....men ingen blomster da jeg synes at det holdt med de på papiret :)
Tagen med tekst fra Storyteller. Tilda er fargelagt med Promarkers.

Og innsiden med tekst fra KH og NSS.

Deltar på disse utfordringene:
Crop Stop - #7 Sketch
Scrappekammeret - #25 Må ha med tag
Craft Challenge - #90 Not a card
Magnolia Licious - Februar - Recipe
Papirdokkene - Forumets første utfordring - "må ha med lilla"

Ha en fin ny uke!

39 kommentarer:

Veronique sa...

For en nydelig bokeske du har laget :)

Aud Kirsten sa...

Denne var utrolig nydelig. Herlige de mønsterarkene fra Pion Design.
Ha en forsatt fin kveld!
Klem:)

Mim... sa...

Underbart härlig bokbox!
Ha det bra...

Jorill sa...

Nydelig bokeske ! Lekre farger og en supersøt Tilda :)

Klem :0)

Anonym sa...

Jeg har et problem Gry-Heidi.......jeg går tom for superlativer....... du er bare drivende dyktig og jeg er bare så imponert over all denne brettingen;)) De Pion arkene har jeg vært på jakt etter men de er ennå ikke kommet inn på butikken her;( Nydelige ark!!

Ha en flott uke;)

Anne Bente sa...

Så utrolig nydelig bog du der har lavet, super smuk pyntet

klem

Ingrid sa...

Wow, noe så nydelig!!! Knall lekkert pyntet med masse søte detaljer!
Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret,
klem Ingrid

Kari sa...

Ååå,himmel og hav,denne er jo bare sååå nydelig da...!! Tilda er så skjønn og disse papirene var lekre du!
Ønsker deg en flott uke,håper du ikke fryser fast *knis* :)

Klemmer :)

Pinklady 68 sa...

Nyydelig bok-kort!! Er bare så lekkert mønster ark fra Pion og Tilda så fint fargelagt!! Må snart prøve meg på denne varianten:-)

Ha en fin uke! Klem Laila.

Sissel sa...

Nydelig, er ikke annet å si......
Klem Sissel

Liv Torunns hobbykrok sa...

Lekkert altså..hva dere får til...

Bodil sa...

Nydelig bokkort, klem :)

Gro sa...

Virkelig lekker bok-eske. Synes og det er morsomt å lage disse. Og din ble ekstra nydelig med Pion-ark.
Klem :o)

bestevenn sa...

Bare så vakkert kort. Nydelige ark, skjønnt motiv og flotte stempler. Ønsker deg en fin uke.

Grethe sa...

Åååå.... denne tildaen er da bare skjønn! Og du er jammen dyktig på fargeleggingen!

Lekker bok!
Tusen takk for bidraget til Scrappekammeret!

Angel sa...

Så utrolig fine kort du har laget!
Og så fine fargelegginger.
Jeg får IKKE til å fargelegge med promarkerne mine. =(

❤ Kaia sa...

Fantastisk flott..
Nydelige papirer, nydelig fargelagt motiv, og kjempeflott pyntet.
Klem fra Kaia

Ida sa...

Fantastisk flott!
Nydelig motiv, og flotte ark!:)
Ida

Vicki sa...

Wow! This is simply breathtaking! Love all of the details. Thanks for playing along with our CropStop Challenge!

mettepip sa...

Nyyydelig og forseggjort! Så vakkert fargelagt!
klem fra
Mette

Agnieszka M sa...

Hi, your project is stunning as always!!! I love your design!

Thanks for joining us at CropStop Challenge this week and good luck!
Hugs
Agnieszka

Lynn's Place sa...

Wowzers this is so sweet ...just love it ...tfs

Anne sa...

Du er rå på disse bøkene, altså, helt nydelig denne også :-) Helt enig med deg, de Pion-arkene er så flotte at de er pynt nok i seg selv.

Takk for hyggelig kommentar igjen, det er så koselig at du titter innom og legger igjen spor! Ja, du kan tro jeg koser meg hjemme med lille snuppis. Jeg håper at dette året går sakte, men det gjør det helt garantert ikke ;-)

Sissel sa...

Helt nydelig bok! :-)

Heidi sa...

WOW another beautiful creation. Just adorable. Thank you for joining us over at CropStop!

Gem sa...

a great creation! Thanks for taking part in our No Cards challenge this week at CRAFT! Gemma :)

May-Bente sa...

Å herlighet for en skjønn bok!!
Nydelige papirer og motivet er jo søtt:=)

Klem fra meg:))
Ps: vi snør snart inne her på sørlandet.

Annette sa...

Måste hålla med, jag blev helt såld på dessa bok-kort.
Du har dekorerat ditt såå himla fint med söta Tilda som är så ljuvligt målad. Insidan här också fantastiskt vacker.
Kram

Pysselbus sa...

Ohhh, jag tycker dessa bok-kort är sååå flotta! Här har du verkligen lyckats med både målning och alla detaljer - snyggt!

Tack för att du deltar hos Scrappekammeret och Lycka till!

Kram
Linda K

Paddington fan sa...

Absolutely beautiful! Thanks for playing at CRAFT this week and good luck in the draw, love Jacky x

salige lavendel sa...

For et flott arbeid!

Gloria Stengel sa...

Wow! This is so beautiful. I love it! Thanks for playing along at CropStop Challenge!

salige lavendel sa...

Tusen takk for stemmen din, jeg tror det er sånn du gjorde det som er riktig =))

Knerten sa...

Kjempelekkert bokkort, Gry-Heidi, flotte papirer og nydelig gjennomført. Skjønne Tilda med hjerter også :-)
Ha en fin torsdagskveld, og helg.
Klem
T.

Anne sa...

Kjempenydelig Gry-Heidi! Jeg sitter på hytta med lettere abstinens.. har noen motiver jeg kan male, men det klør i fingrene.

Ønsker deg ei fortsatt flott uke!

Klem fra Anne

salige lavendel sa...

Det er lov å stemme en gang pr. dag, så hvis det er første gang du stemmer i dag, skal det gå an. Men kan jo hende at det er teknisk feil der av og til?? Takk for at du vil stemme på meg =) Det verdsettes!!

salige lavendel sa...

Jippi, tusen takk. Det er flere som har hatt problemer m å skjønne opplegget der!

Patti Jo sa...

Adorable Book-Card! Beautiful with your choice of papers and embellishments! Fantastic job and thank you for joining us for the challenge at Magnolia-licious Highlites!

Anette sa...

WOW så lekker bok du har laget!!! Sååå flott!
Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
Ta turen innom oss i morgen tidlig, da kommer det en ny utfordring!
--klem--