Vintageutfordring har en julekortkonkurranse som varer i 48 timer. Hvert DT-medlem har en utfordring til oss. Da jeg meldte meg på, så hadde jeg jo selvfølgelig glemt at jeg skulle bort både lørdag og søndag, men med natt til hjelp så er jeg i mål nå :o) ... og jeg har t.o.m. dekorert alle på innsiden, lenge siden jeg har vært så effektiv på så kort tid! :) Morsomme oppgaver og jeg har frotset i glitter :) Det er kun kort nr. 3 som har stempeltrykk og fargelagt med Promarkers, alle de andre har bilder fra utklippsark. Jeg beklager at noen av bildene er av elendig kvalitet og gir litt feil fargegjengivelse, men jeg rakk ikke å ta alle i dagslys. Her kommer et hav av bilder :)
Kort 1 - Anne Bente:"Bruk blonder"
Kort 2 - Merete "Blått eller lilla"
Kort 3 - Renate "Blomster og snøkrystaller"
Kort 4 - Kianel "Skisse"
Kort 5 - Benita "Bruk notpapir"
Kort 6 - Ingveig "Gråpapirpose etter tutorial"
Kort 7 - Mette "En engel"
Tusen takk til DT for en morsom utfordring med flotte oppgaver og tutorial :o)
Nå er på tide å ta igjen litt søvn kjenner jeg :) Ha en fin ny og ubrukt uke !


















