torsdag 21. januar 2010

Det går mot vår :)



Et kort med et av mine favoritt motiver fra Sugar Nellie :) Det er veldig lite pynt på dette kortet, ganske enkelt fordi det stoppet seg helt for meg da jeg skulle pynte .... tok av og på blomster og stæsj omtrent i en time :o) Jeg har brukt borderpunch, Spellbinders til sirkler og sommerfugl og jeg kom ikke utenom glitter og perler her heller :o) Motivet er malt med Promarkers, og bokstavene (med glitter de også:) er fra Cuttlebug.
Kortet kan brukes i disse utfordringene:
SophistiCat - #18 Spring
Creative Card Crew - #43 Punch It
Charisma Cardz - Fruity Colours

26 kommentarer:

Gro sa...

Kjempeherlig og sommerlig. Motivet er supersøtt og med de fargene og sommerfuglene kan vel nesten bare sommeren kommer, eller???
Nei, det ser visst ut som den skal vente litt til.

Klem :o)

Anonym sa...

Deilig å se et sommerlig kort;o) Flotte farger og det trengte ikke mer stesj synes jeg c",)

Klem

Yvonne sa...

Herlig sommerlig gla'kort! Og med mitt absolutte favorittstempel fra Sugar Nellie. Trenger jo ikke mye pynt med sånne fargerike ark og verdens søteste jente.
Ha en flott kveld!
Klem, Yvonne :)

Nina sa...

Motivet er jo så nydelig at du trenger ikke mer pynt. Og kortet er jo bare så LEKKERT ♥♥♥

Kari sa...

Kjempeherlig sommerkort!Nydelige farger og stemplet er herlig;)Lekkert farget!
Ønsker deg en flott kveld:)

Klemmer :0)

Angella sa...

Jeg syns ikke du trenger særlig pynt, når du har så flotte detaljer rundt jenta... nydelig med båndet på den måten.

Og det kortet under er helt smukk!
klem fra
Angella

Miss StampAlot sa...

kjempefint kort dette =)

Anette sa...

Kjempeflott vårkort :) Så koselige flotte farger - ble nesten vårstemning i stua mi her :) Nydelig motiv!

Anne Bente sa...

skøøøøønt kort, i dejlige friske farver

mettepip sa...

Så herlig vårkort Gry-Heidi! Fikk skikkelig vårstemning av det gitt;)Er også et av mine favoritt-trykk det der. Pyntinga bla fin den, men jeg kjenner meg absolutt igjen.
Jeg ble også bitt av Schäfer når jeg var liten - helt uprovosert, oag av en førerhund, og har ikke vært så begeistret for hunder etter det. Men Dollar er en veldig glad og blid hund (og ikke minst selskapssyk) og ikke særlig fryktinngytende nei;)

Anne H. sa...

Så nydelig kort, Gry-Heidi!
Det motivet er så søtt og du har pyntet akkurat passe.
Ønsker deg en riktig god helg!
Klem, Anne :)

Allison sa...

so cute, love the image
Thanks for joining us at Charisma this week
AllisonX

Nancy sa...

Kommer våren, sier du? Hvor? ler:O) Skulle ønske det var sant. Her er det så glatt at det er ikke gøy lenger. NÅ vil jeg ha vår!!!
Kortet ditt er nyyydelig, vennen:O) Det SN motivet er et av de søteste de har laget, og du har fargelagt det kjempe flott. Herlige ark og farger, lekre sommerfugler, og perler og glitter er jo mer enn nok pynt. Jeg syns kortet ditt er helt perfekt!!!!
Håper du får ei strålende helg.
Klemmer fra Nancy;O)

Lenas kort sa...

Nydelig kort :-) Det motivet er bare hærlig :-)Nydelig farge sammensettninger :-) Ha en fin kveld :-)

Nancy sa...

Alltid koselig å titte innom her, vet du:O)
Skummelt med den svimlingen da. Du får ta det litt ekstra med ro i sofakroken:O)
Har du fått med deg et motiv fra Karen's Doodles?
Skal prøve å få laget vogna i morgen:O) Pernille, 4 åringen her i huset, er blitt litt av en reser i dette faget, så hun vil nok også prøve seg:O)
God bedring, vennen, fort deg forsiktig på beina igjen;O)
Klemmer, Nancy;O)

Linda W sa...

Så koselig jeg kjenner sola varmer på kroppen hehe. Skjønnar at du liker stemplet ditt det er jo så søtt. Må få brukt noen av mine også har låst meg litt i bildemotiv for øyeblikket.
Klem:)

Janiel/ janny sa...

Oh this is so cute my firend!! Love this sweet image. It's one of my favorites!! Beautiful colors..
hugs, Janiel

Sally sa...

Adorable card. Love the butterflies. Thanks for joining us at Charisma Cardz.

Kort og Søm sa...

Så fint kort!
God helg,
klem Fredrikke :o)

Meretekj sa...

Så søtt og koselig kort i fine farger.
Jeg ønsker deg ei flott helg.
Klem fra Merete

Leanne sa...

Stunning!

Thank you for joining us at Charisma this week - good luck!

Hugs
Leanne
xx

Paula sa...

Wow what a stunning card such a lovely image and colours and fabulous details. Thanks for taking part in the CCC Challenge.
Paula xxxx

Vee sa...

Such a beautiful card. Thanks for playing with Charisma this week.
xx Vee

Unknown sa...

So cute, I just love this card, perfect for our challenge at Sophisticats this week, many thanks for taking part, Hugs Avril xxx

Linanna DESIGNS sa...

Good morning hunny i hope you are well and 2010 is going well for you. Loving your card, the detail is fabulous, thank you for joining in with the CCC challenge this week, Linda x

Anne sa...

Det er en av mine absolutte favorittstempler også :-) Med så flotte og sommerlige farger trenger du ikke så mye pynt, så dette ble helt perfekt som det er :-)

Ha en fortsatt fin helg!

Klem ;-)