mandag 8. mars 2010

Motivet


Jeg fikk også lagd et kort til Motivet´s skisseutfordring i helgen :) Det ble et easel-kort, også dette med håndsøm *moro*. SophistiCat #25 har tema"Flourishes and bling", så jeg slenger meg med der også. Jeg har brukt Spellbinders rammer, borderpunch, litt perler, bånd og blomster. Motivet er fargelagt med Promarkers. Arket er såpass lyst i fargene så jeg har ikke lagd noe eget skrivefelt her. 
Ønsker dere alle en fin og forhåpentligvis vårlig uke, og tusen takk for alle besøk og koselige kommentarer !

19 kommentarer:

Lenas kort sa...

Så flott kort :-) herlig motiv
:-)....og flotte farger :-)

Lambi sa...

Så herlig kort! Liker den herlig lille fyren på stempelmotivet, og fargene du har brukt passet så flott sammen! :) Ha en fortsatt god uke! Klem

Pinklady 68 sa...

Nydelig easel-kort!
Så søtt stempel og lekre farger!
Likte oppsettet veldig godt:-)
Må prøve meg på litt sømm jeg også...blir fin effekt:-)
Klem Laila.

Nancy sa...

Herlig kort, vennen:O) Flotte ark og farger, og Doraline er jo bare så søt, flott fargelagt!
Vet du, jeg har hatt årets først klestørk ute idag, 6+ og strålende sol, HELT FANTASTISK:O) Sender over litt varme til deg også.....
Klemmer fra Nancy;O)

Gry-Beate sa...

Nydelig kort, som er kjempe flott pyntet!! Søtt motiv..

;0)Gry-Beate

Yvonne sa...

Dette ble kjempesøtt! Og jeg er imponert over all syingen din, det tror jeg ikke jeg har tålmodighet til.
Klem

Unknown sa...

Nydelig kort og herlig motiv (",)
Hilsen fra Karin

Kort og Søm sa...

Så fint kort!
Jeg har aldri laget et sånt brettekort, kanskje jeg skal prøve meg på det...*smiler*...
Ha en fin dag,
klem :o)

Trine sa...

For et nydelig kort i spreke farger:)

May-Bente sa...

Mmm..vårfriske farger og et herlig motiv. Kortet ditt var kjempe flott!!
Søm ja, må visst selv øve masse der*smiler*

Klem:))

Kari sa...

Så herlig kort!Nydelige ark og motivet er så lekkert farget og såå søt da!
Ønsker deg en flott tirsdag :o)

Klemmer :o)

Riet sa...

What a beautiful card Gry-Heidi,i love your image and colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.xx

Grete sa...

Et kjempefint kort med koselig motiv og flotte farger!!

Unknown sa...

Stunning card, love it, such a cute image and the papers and embellishments are fab...thanks for playing along at Sophisticats this week. Hugs Avril xxx

Moshie sa...

Very cute card! Easel cards are one of my favorite to make! Thank you for joining us at Sophisti-cat this week. Hope to see you often!!!
hugs,Moshie

Aud Kirsten sa...

Et herlig kort! Doraline er jo bare så søt:)
Klem:)

Crafteezee sa...

I just love these Easel Cards. Thanks for joining us at Sophisticats. Hugs Tracy x

gina g sa...

Gorgeous card love these easel cards and the image is great. Thanks for joining the Sophisti-cats Challenge this week. luv gina xx

Eva Helen sa...

Kjempe Fint Easel kort du har laget.Det stemplet er bare såå søtt.
Må du ha en riktig fin dag.

Klem Fra Eva Helen