torsdag 11. mars 2010

Candy og Award

Hos Anette finner du denne flotte candy´en her, frem til 1. april. Hun lager også utrolig mye fint, og bloggen hennes er så absolutt verdt et besøk :)




Se på denne kjempekoselige awarden jeg har fått av snille og dyktige Guro ! Tusen, tusen takk :o)
Hvem jeg skal gi den videre til, tror jeg må vente til over helgen.....nå må jeg sjekke at jeg har fått med meg alt, eller ihvertfall det viktigste,  til helgens treff :) Så er jeg reiseklar rett etter jobben i morgen :o)
Ha en riktig så fin helg alle sammen !

5 kommentarer:

Guro sa...

Takk for kommentarene :-) God tur, dere kommer til å ha en kjempe helg! Kos deg masse :-)
Klem

Anette sa...

Tusen takk for den flotte reklamen for blogge min! Og takk for at du deltar på candy'en ;)
Ønsker deg en flott helg, og kos deg på treff!!
Klem klem ;)

Anonym sa...

Der var du jo Gry Heidi! Sååå koselig å hilse på deg og tuuusen takk for at jeg fikk lifte kortet ditt, det var jo bare såå nydelig.
Håper du koste deg på treffet, jeg var skikkelig energisliten om kvelden, men på en deilig måte.
Gledet meg over å treffe deg!
Nå er det jobb igjen, men får finne kreativitet om kveldene slik at jeg får laget litt flere egg!!
Klem fra Maria:-)

Marte sa...

Hei Gry-Heidi!
Takk for koselig kommentar, og TUSEN takk for en koselig helg! Var veldig hyggelig å bli kjent med deg, og jeg ser fremt til neste gang vi treffes! Sitter klar for å "bokse" litt nå, spent på om jeg får til disse dumme målene ;)
Takk for god inspirasjon!
Gode klemmer fra morgenfriske Marte

Nina sa...

Heisann!

Jeg satt på enden av langbordet nærmest døren opp til 2. og 3. etasje jeg. Sammen med Maya og Lena Katrine.

Hvor satt du?