søndag 31. januar 2010

Tea for two og ATC

Sketchy Colors har en fargeutfordring til oss denne uken: Svart og rødt.  Kortet er vel ikke "helt meg", men det er artig å prøve seg på noe annet enn det "vanlige sporet" :o) Har bare brukt svart Bazill, dots-papir, MS borderpunch, litt bånd og et par charms.
Hadde egentlig tenkt å bruke Dymo til teksten, men finner ikke igjen den heller... det personlige stemplet mitt har heller ikke dukket opp. Det er stadig ting som blir "borte" da jeg holder på som verst *ler*.
Samboeren min mente han hadde løsningen på dette da jeg skal på Ski-treffet: Du kan jo ha alle sakene dine i forskjellige bånd :o) Jada, de er morsomme i den alderen :o)

***************************************************************************


This weeks atc theme over at Steff´s Stuff is "Time". I have made an digital atc this time too, just because I have so much fun playing with this technique :o) Elements from Zalinka Design.

25 kommentarer:

Gro sa...

så stilig det er med svart og rødt. Lenge siden jeg har sett den brettinga også.
Og atc'en er rålekker.

Det forsvinner jammen ting hos meg og. For så å dukke opp igjen midt på bordet mitt!!! Helt merkelig :o)

Klem.

Linda S. L sa...

guri så tøfft det blei med sort og rødt! Er ikke en fargekombinasjone en ser ofte, men det er jo knall stilig. Litt sånn kina inspirerende nesten :) :) :)
klemmmm

Lenas kort sa...

2 flotte kort :-) Så stilig det røde og sorte kortet er :-) Stilig med te pose :-)
ATC kortet er jo bare helt nydelig :-) Ha en fin kveld :-)

Gry-Beate sa...

Så flotte ting du har laget! prøvde meg på svart og rødt, men det fikk jeg ikke til;0)

Linda W sa...

nei så artig det kortet i rødt og svart. kjempestilig form og lekkert gjennomført heile veien.
Takk for koselig kommentar, blir så glad...
Hjørnene er muligens kjøpt på papirloftet, men meiner jeg så de hos kort og godt når jeg var inne å bestilte sist.
Klem:)

Janiel/ janny sa...

I LOVE the TEA for 2!! Love the shape!!! WONDERFUL!!!!!!!!!!
Have a great week sweetie...
hugs, Janiel

Anne Bente sa...

total flot kort, de farver er bare så flotte sammen, og den atc wawww den er lækker.

Nancy sa...

Kjempe stilig rødt/sort kort, Gry-Heidi:O) Herlig bretting, den har jeg ikke prøvd:O) Kjekk liten vennegave.
Flott ATC, lekkert motiv!
Her er det fortsatt snøvær, så vååååren! hvor er du? ler, den lurer meg hvert år i slutten av januar.
Ha ei fin uke.
Klemmer fra Nancy;O)

mettepip sa...

Skikkelig stilig med rødt og svart!
Morsomt å prøve ting man ikke gjør til vanlig;) Fin utformig på kortet også!
Flott ATC du har laget også!
Flere som har problemer med ting som blir borte, så tipset til mannen var kanskje ikke så dumt!
Kanskje det blir to stykker som sitter og drar i tråder på Ski-treffet;)
klem fra
Mette

Angella sa...

Du er så produktiv at jeg rekker ikke innom alle kortene dine... men du er jaggumæ flink:) Stilig bretteteknikk på kortet ditt.

...og ATCén er vakker. Jeg har knapt tid til å lage et kort i uka, men nå gjør jeg mye annet ved siden av også...det er min trøst:))))

Ellers....er alt klart til Ski-treffet??? Jeg gleder meg sinnsykt mye:)

klem fra Angella

Guro sa...

Stilig, rødt og svart er kjempelekkert! Tea time er alltid kos :-)
ATC var også nydelig, skjønner ikke hvordan du klarer det.

Du hadde forresten helt rett, har vært litt banner skifter inne hos meg. Kjæresten min leker seg på photoshop ;-)

Ha en flott og kreativ uke!
Klem, Guro

Anonym sa...

Kjempetøft kort i svart og rødt, de charmsa passet jo helt perfekt;)

Når du lager digi ATC, får du plass til mer på bilde enn hvis du lager de "for hand" ??? Det ser nemlig slik ut, de blir uansett råfine!!

Klem

Astrid sa...

Hei Gry-Heidi:-)

Gosj...så lekkert med sort og rødt og den bretteteknikken!!
Nydelig ATC:-))

Ligger noe til deg i bloggen min;-)
Ha en fin kveld videre.

Klem fra Astrid

Ps.....Jeg hadde tenkt å abonnere på bladet men da jeg fant ut at det ville koste meg 75 kr pr blad i shipping i tillegg til abonnementet (altså over 600 kr for 5 nr) ja så droppet jeg det. Så jeg har vært på Narvesen men de hadde ikke fått det ennå. Hvor får du bladet ditt fra??

Riet sa...

Ohhh wowww Gry-Heidi,what beautiful.

Hugs Riet.xx

Mette sa...

Stilig med rødt og svart!!Moro å gjøre noe annerledes enn det en pleier å gjøre!
Klem Mette

Anne C sa...

SÅ utrolig flott kort!! Og du er jo blitt en reser på digitale ATCer!

Rhonda sa...

What a great ATC! Cheers!

Kari sa...

Så herlige farger og stilig bretting,den har jeg ikke prøvd :0)
Nydelig ATC også!
MS borden er lekker!

Her er det brrr..kaldt i dag..men må ut en tur likevel ;0)
Ønsker deg en flott mandag:)

Klemmer :0)

Solveig sa...

Stilig kort i svart/rødt!!
Lekker ATC!!

Ha ei flott uke!

Nina sa...

Wow!! Knall tøft kort og ATCèn er rååå stilig!!

Jeg skal også på SKI-treff, kanskje vi snakkes da?

Klem fra Nina

Fredhøy - Gro sa...

Hei, ser du har fått denne før, men jeg vil også gjerne gi den til deg:)
Award:)

Gro sa...

Lekkert svart/rødt kort! Synd du ble syk på fredag, men det kommer vel flere fredager? Og så gøy å høre at du også skal på Ski-treffet!

Bococco sa...

Fy søren så rått! Det der var rett og slett lekkert!!!

Aina sa...

Skikkelig lekkert! :)

Maya sa...

Så herlig kort!!
Masse lekre detaljer og flott laget!
Takk for at du deltar,
klem fra Maya:)