lørdag 30. januar 2010

Flere awards :)

Jeg er så heldig å ha fått flere awarder :o) Veldig, veldig koselig, og dette varmer helt inn i hjerterota :)
Denne har jeg fått av Gro og  Guro, tusen hjertelig takk !!

Og denne har jeg fått av Gro, Guro og Lena :) Kjempekoselig, tusen tusen takk !
Tror jeg må få lov til å komme tilbake til "reglene", og hvem jeg gir den videre til :)

OBS!OBS!  Jeg har fått en tilsynelatende "helt normal" mail fra en av mine bloggvenner. Dette er spam  som sannsynligvis spyttes ut uten videre til navn som ligger i adresseboken. Så hvis noen av dere får en mail i fra meg uten heading, så slett den ! ...og bare for ordens skyld, hun jeg fikk den av var helt uvitende om dette :o)

Ønsker dere en fin lørdag ! I dag skal jeg ha en litt huslig dag og mye kreativ dag :o)

1 kommentar:

Lisbeth sa...

Gratulerer masse, den er vel for tjent!!!
Kos deg i helga med både husarbeid og annet gjøremål," ler"!
Go' lørdagsklem fra Lisbeth