onsdag 13. januar 2010

Award og mal :)


Jeg er så heldig å ha fått denne awarden fra flere gode og kreative bloggvenner :o) Denne gangen fra Kari, Anne, Astrid, Lena og Aud Kirsten :) 1000 takk alle sammen, dere skal vite at jeg setter veldig stor pris det :) I.o.m. at jeg allerede har lagt den ut (litt lenger ned på siden), så tror jeg at jeg tar meg den frihet og bare lener meg tilbake nå :o) Håper det er greit for dere !

Det er flere som har spurt etter mal til barnevognskortet, og jeg skjønte jo det etterhvert at dette var ganske uklart i innlegget mitt.... ja, ikke bare uklart, men egentlig helt talentløst skrevet *ler*.
Den ligger på siden til Scor-Pal,  HER. Gleder meg til å se deres kreative versjoner :o)

2 kommentarer:

Guro sa...

Gratulerer så masse Gry-Heidi! Ligger noe å venter på deg hos meg og ;-)

Nancy sa...

Hei vennen:O) Tuuuuusen tak for linken, må få laget en til søndag:O) Håper alt er bra med deg. Her har det plutselig blitt litt travelt igjen, men det er kjekt travelt, så da frå jeg bare ta skippertak visitter, ler:O)
Masssssse klemmer fra meg;O)