mandag 18. mai 2009

Award :)

Love award

Today I received this lovely and cute award from Janny, thank you so much! It's so nice of you :) This sweet lady makes the most beautiful creations, take a look in her blog here.

This award is given for those who brighten your day. Ladies you should pass this award onto 3 blogs that make you smile and brighten your day..

Det er veldig veldig vanskelig å velge bare tre da det er mange av dere som fortjener denne, men jeg må vel følge reglene :) Jeg velger å gi denne awarden videre til disse tre bloggerne som lyser opp dagen min med masse flott inspirasjon og koselige kommentarer! Linda, Hege og Nancy , takk skal dere ha :)

3 kommentarer:

Hege sa...

Tusen tusen takk for awarden Gry-Heidi!
Du fortjener den du også!

Klem!

Nancy sa...

Tusen takk, kjære venn:O) Den er vel fortjent til deg og!! Tusen takk for alle gode ord, og inspirasjon jeg får av deg;O)
Ja, festdrakten strikket jeg til Pernille ifjord til 17. mai. Heldig at den passet i år og!

Ha ei produktiv, fin uke.

Klem, Nancy.

Nyten sa...

Tusen, tusen takk!! Du veit å lyse opp dagen min:-))
Den er så absolutt vel fortjent til deg og!!
Klem:))