torsdag 23. april 2009

Just Magnolia #1

Jeg bråbestemte meg for å lage et kort til den nye utfordringsbloggen Just Magnolia. Donalda hadde laget en skisse vi skulle følge. Hastverk er lastverk (fristen går ut i dag), og jeg endte opp med et kort jeg egentlig ikke er helt fornøyd med. Selv om det ikke ser slik ut på bildet, så matcher ihvertfall fargene ganske bra:) Stemplet er selvfølgelig fra Magnolia, papir fra Kaiser Craft og Daisy Bucket designs. Tekststempel fra Norsk Stempelblad og litt blomster måtte jo være med :)

13 kommentarer:

Riet sa...

What a beautiful card Gry-Heidi,l love the stamp and colour.

Hugs riet.x

Marcea sa...

Wow, what a pretty card. Love your image and fab colours. Thankyou so much for joining us on our first week
-x-

Nancy sa...

Åh så nydelig kort:O) Kjempe lekre farger.

Naoual sa...

Your card is beautiful! Love the papers and colours you used!

Thank you for joining us at Just Magnolia this week,

xx Naoual

Gro sa...

Så nydelig og sommerlig kort, og jeg digger fargene.

Klem, Gro.

Marianne-db sa...

Å, så fint et kort! Kan ikke se at dette var et hastverkskort! Vårlige fine farger, kjempefint! :-)

May-Bente sa...

Ikke fornøyd... det var jo såå flott!
Herlige farger og et skjønt fargelagt motiv.

Klem:))

Nyten sa...

Eg syns nå da blei veldig søtt!! Og da stempelet er bare heilt nydelig
Go helg
Klem Linda:-)

Nina sa...

Åhhh, kortet er jo bare sååååå nydelig. Ingen grunn til å være misfornøyd altså :)

Liv Torunns hobbykrok sa...

Jeg synes iallefall at det var lekkert..

Meretekj sa...

Kjempekoselig kort:)

Aud Kirsten sa...

Kjempefint kort som alltid :) fine vårlige farger.

Inger sa...

Lekkert kort og fargene er nydelige!!!
Ha en fin søndag.

klem, Inger :)