onsdag 28. januar 2009

Fotoutfordring

Jeg har fått en fotoutfordring av Gro og Gro :)
- Gå til mappen mine bilder
- Ta ut den 6. mappen og deretter det 6. bildet i denne mappen
- Vis bildet på bloggen og skriv noe om dette bildet.
- Inviter 6 nye til å bli med på denne utfordringen.
- Link til dem, og la dem vite at de er utfordret.


Dette er vel kanskje ikke så veeeldig spennende bilde men .... Bildet er av bløtkaka til sønnen min sin 18-års dag :) Det hører vel med til historien at gaven hans var avbildet, derfor fotokake.
Han kjører fornøyd rundt i bilen fortsatt :)

Jeg gir denne utfordringen videre til: Merete, Ingunn, Lene, Sølvi, Inger og Isabell.

4 kommentarer:

Meretekj sa...

Tuuuuuusen takk for de fine ordene i bloggen min.
Du er så snill at..
Veldig artig utfordring. Skal se om jeg finner rette bilde.
Klem

Anonym sa...

Da har jeg tatt utfordringen din på strak arm=D

Unknown sa...

Jeg tar denne :)

Inger-g sa...

Hei Gry-Heidi. Takk for utfordringen! Denne skal jeg få tatt meg av så snart jeg kan.
:-)