torsdag 25. september 2008

Sketch Saturday #17

Here is the great sketch I found at Sketch Saturday. I really enjoyed this one...

and here is my card. My first one in Sketch Saturday, but not my last :)
The text on the card - "God Jul" means "Merry Christmas".

Jeg dumpet over en skisseutfordring på Sketch Saturday, som jeg ikke klarte å la være å prøve meg på :) Og i tillegg fikk jeg lagd et julekort:) I år, som i fjor, hadde jeg bestemt meg for å være tidlig ute med julekortene, men jeg drøyer og drøyer .... synes liksom det er mer koselig å lage julekort når det nærmer seg desember (gløgg og pepperkaker). Men, jeg har lagd tre stykker allerede, og det er kjempebra til meg å være :))

1 kommentar:

Anonym sa...

Thank you for your kind comments on the DT Cards and welcome to the SS challenge. Your card is beautiful.
Hugs
Sandra xx