Viser innlegg med etiketten Sjokoladekort. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Sjokoladekort. Vis alle innlegg

fredag 6. juli 2012

Copic Marker Norge - sommerkonkurranse



Mitt første kort som er fargelagt bare med Copic tusjer ble et sjokoladekort. Fikk dessverre ikke tatt bilde av innsiden, men pr. d.d. ligger det en halvspist stor Firkløver der  :o) Tenkte jeg skulle bli med på sommerkonkurransen til Copic Marker Norge, ikke fordi jeg har noen forhåpninger om å komme med videre, men da fikk jeg ihvertfall et dytt til å øve meg på å bare bruke Copic :)
Utfordringen lød som følger: Vi ønsker at du lager et kort eller prosjekt der du bruker Copic!

Jeg har brukt disse fargene:
Hud: E000 - E00 - E11 - R20
Hår: E00 - E50 - E51 - E53 - E55
Bukse og rose: E000 - R01 - R05 - R08
Blader: BG90 - BG93 - BG 96

God sommer !