Mitt første kort som er fargelagt bare med Copic tusjer ble et sjokoladekort. Fikk dessverre ikke tatt bilde av innsiden, men pr. d.d. ligger det en halvspist stor Firkløver der :o) Tenkte jeg skulle bli med på sommerkonkurransen til Copic Marker Norge, ikke fordi jeg har noen forhåpninger om å komme med videre, men da fikk jeg ihvertfall et dytt til å øve meg på å bare bruke Copic :)
Utfordringen lød som følger: Vi ønsker at du lager et kort eller prosjekt der du bruker Copic!
Jeg har brukt disse fargene:
Hud: E000 - E00 - E11 - R20
Hår: E00 - E50 - E51 - E53 - E55
Bukse og rose: E000 - R01 - R05 - R08
Blader: BG90 - BG93 - BG 96
God sommer !


