Viser innlegg med etiketten Julekort 2013. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Julekort 2013. Vis alle innlegg

mandag 2. desember 2013

DT Papirdokkene



Da har vi kommet til årets siste utfordring hos Papirdokkene. D for desember, og vi vil se dies.
Jeg har brukt dies på selve kort-formen, på flaggene, snøswirlene og sist men ikke minst, den flotte God Jul diesen fra Scrapmagasinet.

mandag 1. juli 2013

Jul i juli




Juli utfordringen (som varer helt til september) hos Papirdokkene har tema med bokstaven J, og da snakker vi jul i juli.
God sommer :)