Da har vi kommet til årets siste utfordring hos Papirdokkene. D for desember, og vi vil se dies.
Jeg har brukt dies på selve kort-formen, på flaggene, snøswirlene og sist men ikke minst, den flotte God Jul diesen fra Scrapmagasinet.
Oslo |