Viser innlegg med etiketten DT Papirdokkene. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten DT Papirdokkene. Vis alle innlegg

lørdag 1. mars 2014

DT Papirdokkene


Ny utfordring hos Papirdokkene, bruk minst 10 perler eller bling. Premien denne gangen er den flotte gratulerer-diesen med skygge, fra KaBoks.

Jeg deltar på disse utfordringene:
Kreative Verden - Tekstil på bidraget (jeg har brukt osteklut og blonder)
Card and Scrap #71 - Bruk dies
Vintage Utfordring #76 - Monokromatisk
Crop Stop - Share with us


Ha en fin dag!

mandag 2. desember 2013

DT Papirdokkene



Da har vi kommet til årets siste utfordring hos Papirdokkene. D for desember, og vi vil se dies.
Jeg har brukt dies på selve kort-formen, på flaggene, snøswirlene og sist men ikke minst, den flotte God Jul diesen fra Scrapmagasinet.

tirsdag 1. oktober 2013

DT Papirdokkene


Mitt DT-bidrag for Papirdokkenenes utfordring, O for oktober =     O for Oransje. Motiv fra Saturated Canary, fargelagt med Copics. Tekst fra Ett Trykk.

Veldig lenge siden sist, men nå slenger jeg meg med på disse to utfordringene:
Kreative Verden - Oktober - Alt er lov
Tuesday Throwdown - Colors of fall


------------------------------------------------------



...og her er kortet fra forrige utfordring. Trodde jeg hadde det lagt på "planlegg", men noe har tydeligvis gått helt feil.
Bokstaven var S og temaet var "Kreativ bruk av stempel". Jeg har maskert sammen to motiver (gjerdet og "bademannen"), damene har fått plass på doble 3-d puter (vet ikke hvor kreativt det er men :) Motivene er fra Vilda Stamps,  og hovedmønster papiret er fra Maggi Design. Hun lager kjempeflotte ark, så det er virkelig verdt å ta en tur innom bloggen hennes :)

Ha en fin uke!

mandag 1. juli 2013

Jul i juli




Juli utfordringen (som varer helt til september) hos Papirdokkene har tema med bokstaven J, og da snakker vi jul i juli.
God sommer :)

mandag 1. april 2013

DT Papirdokkene



Ny måned og ny utfordring hos Papirdokkene. For bokstaven A for april, har vi valgt temaet: Alt er lov. Mitt DT bidrag denne gangen ble et "tag in a box" kort. Motivet er fargelagt med Copics. 

Jeg deltar på disse utfordringene:

Kreative Verden - #1 Alt er lov
Papirplaneten -  #1 Alt er lov
Simon Says - Anything Goes
C.R.A.F.T. Challenge - #200 Mother´s day/Female
Lacy Sunshine - #5 Anything Goes
The Ribbon Girl - Add flowers
A Gem of a Challenge - #73 Make it cute

Ønsker alle en fin dag!

fredag 8. februar 2013

DT Papirdokkene




Bedre sent enn aldri,  her er mitt DT-bidrag til Papirdokkenes utfordring for februar, og vi vil se fjær på bidraget denne måneden.

tirsdag 1. januar 2013

DT Papirdokkene og Topp 10



Årets første utfordring fra Papirdokkene har tema "Jente/jentete". Jeg har lagd en enkel tag med digi motiv fra The Paper Shelter. Motivet er fargelagt med Copics.

Ønsker dere alle et Riktig Godt Nytt og Kreativt År! Jeg har et håp om å få børstet støvet av bloggen min og bli litt mer aktiv på denne fronten igjen :) 

TOPP 10 - 2012
Ettersom jeg har hatt Topp 10 tidligere år, så må jeg ha det nå også, bare på trass, selv om jeg bare lagde stusselige 17 kort i fjor :)

















tirsdag 20. november 2012

Jul i november - DT Papirdokkene



"Jul i november" er utfordringen som startet 15.nov. hos Papirdokkene. Jeg har dekorert en eske. Inni "kulen" på lokket har jeg brukt Flower Soft og kanten rundt er dekket med Snow Writer. Motivet er fargelagt med Copics.

torsdag 20. september 2012

DT Papirdokkene - Knapper




Da var det igjen tid for ny utfordring hos Papirdokkene , og nå vil vi se knapper på bidraget ditt. Premien denne uken er sponset av Kreativ Hobby. Det kule motivet på tagen min kommer fra Vilda Stamps. Fargelagt med Copic og Promarkers.


torsdag 6. september 2012

DT Papirdokkene



Da er det en ny utfordring ute hos Papirdokkene, temaet denne gangen er "Hvitt på hvitt med farget motiv". Jeg har lagd årets første julekort med søte Tilda. Jeg har limt på "netting", tørrembosset bak motivet, ramma og snøfnuggene er dies. Snøfnuggene har fått en dusj med glimmermist. Motivet er fargelagt med Copics.

Jeg deltar på disse utfordringene:
Kreative Hender - september - JUL
Stamp and Create - september - Anything Goes
The Cutie Pie Challenge - #26 No flowers

torsdag 31. mai 2012

DT Papirdokkene

I denne utfordringen hos Papirdokkene vil vi se VINGER! Jeg har brukt de nydelige Maja-papirene, div. puncher og dieser og tørr-embossing. I frykt for å gjemme papiret helt, så ble det en ganske så enkel blomsterpynt. Tilda er fargelagt med Promarkers og Copics.

Jeg deltar her:

Crop Stop - #74 Pretty Pearls
Truly Scrumptious - #81 Pretty in Pink
Ha en fortsatt fin dag!

torsdag 17. mai 2012

Te-eske / Tea-box



Papirdokkene er igjen ute med en ny utfordring, og det på selveste nasjonaldagen.  
Denne gangen vil vi se "Andre former", 15x15 og 30x30 er altså IKKE lov.
Mitt DT bidrag er en te-eske med "vippefront". Ved hjelp av to brads kan den lukkes helt hvis man ønsker det. Jeg har brukt papirer fra Prima, Spellbinders og MS punch rundt kantene og i fronten.

Hipp, hipp, hurra! Ønsker alle en fin 17. mai feiring :)

Deltar på disse utfordringene:
Just Keep On Creating - #2 Anything Goes
Truly Scrumptious - #80 Anything Goes
Cute and Girly - Spring is all around
Just Tracys Crafts - Anything Goes

torsdag 3. mai 2012

DT Papirdokkene #27


Papirdokkene´s første mai-utfordring var virkelig en skikkelig utfordring for meg! Temaet denne gangen er FARGEBOMBE, og jeg er jo livredd farger *lol*...men, jeg kom i mål :) Jeg har brukt et stempel fra Loralie Design, herlige stempler hun har. Jeg hadde mer enn nok med fargene, så det ble ikke så mye stæsj her. Motivet er fargelagt med Promarkers.

torsdag 5. april 2012

Papirdokkene har bursdag



I dag feirer Papirdokkene 1-års bursdag, hipp hurra :) Vi har flere flotte premier og temaet for utfordringen er selvfølgelig bursdag, men vi vil også se tall på prosjektet ditt.
Kortet jeg har lagd er til ei frisørdame, og motivet fra Lilli passet helt perfekt :) Hun lager de herligste digi motiv! Tekst fra Storyteller og KH, blomster fra WOC, som låsemekanisme har jeg brukt en "skrue" fra Tim Holtz. Motivet er fargelagt med Promarkers.

Jeg deltar her:
Papertake - Anything Goes
Simon Says Stamp - Use your favorite tool (Cuttlebug/Spellbinders)
2Sisters - #85 Birthday Fun
Divas By Design - #29 Anything Goes
Papercraft Star - #91 Anything Goes

Ønsker dere alle en fortsatt fin påske!

torsdag 22. mars 2012

DT Papirdokkene #24


I denne ukens utfordring hos Papirdokkene så er alt lov. Jeg har dekorert ei "isopordame" :) Som underkjole har jeg brukt en gammel duk og selve kjolen består selvfølgelig av diverse papir pyntet med litt blonder og bånd. Det noe rufsete skjørtet har fått en god dæsj av glimmermist på seg.

Ha en fortsatt fin uke og nyt det herlige vårværet dere som har mulighet til det :o)

En utfordring "må" jeg være med på, og det blir hos:
Scrappekammeret - #50 Bruk bånd

torsdag 8. mars 2012

DT Papirdokkene #23

Ny utfordring hos Papirdokkene :) Ettersom det er selveste kvinnedagen i dag, så vil vi se noe damete/jentete. Jeg har lagd det gode gamle "easel-kortet", motiv fra Magnolia, papir fra Pion og litt diverse stæsj. Fargelagt med Promarkers.

Ha en fortsatt fin dag :)

torsdag 23. februar 2012

DT Papirdokkene #22





Da er vi igjen klare med en ny utfordring hos Papirdokkene. Vi går lysere tider i møte så denne uken vil vi se pastellfarger. Jeg har brukt "gamle" papirer fra Pion, motivstempel fra Sugar Nellie og tekst fra Storyteller. Motivet er som vanlig fargelagt med Promarkers.

Ha en fin fin helg :)

Crop Stop - #59 Is it blooming outside
Stamptacular - #152 Charm Me


torsdag 9. februar 2012

DT Papirdokkene #21



Papirdokkenes utfordring #21 har temaet "Show the Love", så her er det bare å boltre seg i kjærlighet :) Jeg har kun brukt Bazill, lagt på en gammel duk, hjertedies fra NS og teksten er en del av et stempel fra "ukjent".

Deltar på disse utfordringene:
Scrappiness Design - Februarutfordring - Love
Nordsalten Hobbyklubb - #47 Hjerter
Papertake - Anything goes

Ha en fin helg!