mandag 15. august 2011

DT Card and Scrap, #14


For en god stund siden fikk jeg en koselig mail fra Card and Scrap med spørsmål om jeg ville være med i design teamet, og det kunne jeg jo ikke si nei til :o) Utfordring 14 er Inspirasjon, vis oss det prosjektet du synes best om på bloggen din. Det må jo være en enkel oppgave, tenkte jeg først, men guriland det var vanskelig :) Jeg endte opp med dette bokkortet med et av mine favorittmotiv.

Ellers så kan jeg jo fortelle dere at jeg snart er tilbake for fullt. Skal bli utrolig godt å komme i gang igjen,  jeg gleder meg til bloggrunder og det har vel sikkert dukket opp noen nye bretteteknikker også mens jeg har vært "borte".

22 kommentarer:

Bettina L. sa...

Så utrolig vakkert bokkort. Elsker detaljene og det stempeltrykket er nydelig og utrolig lekkert fargelagt. Klem

Eva Helen sa...

WOOW SUPER NYDELIG!!!
Nydelig det motivet eller er det ett stempel?

Klem Fra Eva Helen

Christina C. sa...

What a phenomenal work of art...love your magnificent book card!

Bodil sa...

Utrolig nydelig bokkort :)

Sissel sa...

Kjempelekker Gry Heidi, koselig å se livstegn fra deg igjen:)og gratulerer med Dt-jobb.
Klem Sissel

♥Gry sa...

Nydelig ;0)- Rett og slett!!!

Turid sa...

WOW så lekkert!
Det stempelmotivet er jo bare til å spise opp - og din fargelegging er fantastisk (skulle gjerne gått noen dager i kurs hos deg ja)

Koselig å "se" deg igjen, önsker deg en kjempefin uke vennen:)
Klemmer fra Turid

Kort og Søm sa...

Gratulerer! :O)
Denne er bare helt nydelig,
håper det står bra til med deg!

Her er det skolestart om noen få dager, med minstemann i 1.klasse. Det blir spennende!

Ha det fint så lenge,
klem Fredrikke :O)

bestevenn sa...

Så koselig å se deg i bloggen også da, Gry-Heidi. Det bokkortet er nydelig. Slik som alt det andre du lager. Blir godt å komme igang igjen med litt kortlaging , - og scrapping!

Ursula's Kreativecke sa...

wunder wunder schön, gefällt mir sehr gut.

Liebe Grüße
Ursula

Stempelhexe sa...

Einfach traumhaft schön geworden.

LG
Ulla

-Sanna- sa...

Steike Gry-Heidi !
Dette var lekkert.
Rett og slett nydelig...

nedergaard ( Lissy ) sa...

Åhh, hvor er den smuk... et sødt stempel, skønne farver og rigtig flot med blonden og den store sløjfe.
klemm

Anne Bente sa...

det er bare noget så utrolig smukt Gry-Heidi

klemmmm

Anne sa...

Så koselig å se at du er på vei tilbake med hobby og blogging igjen! Håper at du har hatt en fin sommer, og velkommen tilbake :-)

Denne boken er jo bare såå nydelig! Kjempesøtt motiv og nydelige farger og pynt!

Klem :-)

Veronique sa...

Kjempe lekkert og velkommen tilbake igjen :)

Riet sa...

Ohhh wowwww Gry-Heidi,This is so wonderful,I love the image and the colours.
So gorgeous papers and the details.

Hugs Riet.xx

Inger-g sa...

Hei!
Så hyggelig at du er tilbake og gratulerer med DT-jobben :-) Kjempenydelig bok! Gleder meg til å følge med her igjen. Klem, Inger :-)

Lambi sa...

Heisann Gry-Heidi! Dette var et utrolig nydelig bok-kort! Lekkert stempel motiv og nydelige ark og oppsett! Dies, swirle og blomster - nydelig! Jeg har heller ikke vært så aktiv i sommer men satser på å komme sterkere tilbake utover nå! ;) Klem

Pinklady 68 sa...

Wow, så lekkert bok-kort!!
Helt nydelige farger, super søtt motiv:-) og flott layout!!

Håper du holder av 9 sept, 21 okt og 25 nov til scrappetreff på Skedsmo:-)
Ha en fin søndag! Klem Laila.

Dortesjs sa...

waue du er jo super dygtig, flotte ting du laver ;O))

Anne sa...

Rålekkert, Gry Heidi! Nydelig utført og nydelige detaljer ;)
Ikke å undres over at du ble spurt om å være med i DT! Grattis!

Klem fra Anne