torsdag 12. januar 2012

DT Papirdokkene og Topp 10 - 2011


Godt Nytt År! Årets første utfordring hos Papirdokkene lyder som følger: Noe gammelt og noe nytt.
Jeg har brukt et nytt Tilda motiv og under teksten har jeg brukt noe "strikk-lignende" fra noe emballasje jeg hadde liggende.  
Jeg legger inn kortet mitt i disse utfordringene:
Scrappekammeret - #45 Bursdag
Wild Orchid - #40 Anything Goes
I love Promarkers - #99 Cute and Cuddly
Charisma Cardz -  #1 Happy Birthday

************************************************************
2011 - TOPP 10
Ettersom jeg har glemt å poste topp 10 innlegget mitt, så slenger jeg det på her :) Jeg lagde nesten ikke kort i fjor, så valget ble ganske så enkelt.











Ha en fin dag!

17 kommentarer:

bestevenn sa...

Åhh, det nye Tildastempelet var koselig. Og flotte top ti kort/prosjekter du har. Om det ikke var mye å velge mellom fra i fjor, var det i hvert fall lekkert! Ønsker deg en fin uke. Snart helg!!

Cat's sCrap sa...

What a creativity ! Beautiful projects ! Congratulations !

Thanks for joining us at Charisma Cardz on our 3rd birthday this week.

Hugs from France.
Catherine.

Christina C. sa...

Such amazing works of art.....breathtaking!

Linda sa...

Knallstilig med så lekre farger! Lengter etter sommeren når jeg ser dette :)

Takk for et flott bidrag til Scrappekammeret

Lambi sa...

Hei Gry Heidi! Godt nytt år! :) Takk for sist! Fikk bare sagt hei før jeg måtte fly, men var hyggelig å se deg! :) Så koselig sommerkort dette var!Godt å se noe sommerlig igjen etter masse juletema! ;) Den nye Tilda figuren din var kjempe søt! Også likte jeg godt rammen din! :) God og kreativ helg til deg! Klem

Lilli sa...

Hei-hei og godt nytt år :)
Nydelig kort i herlige farger og en flott topp 10 liste fra deg :)
Klem Lill

Vee sa...

Beautiful creations!!. Thanks for joining our Birthday challenge at Charisma.
xx Vee

Gunn`s Kort sa...

Fikk skikkelig vårfølelse av kortet ditt. Et herlig Tildamotiv:)
Så flotte alle kortene du har laget.
Klem Gunn

Scrappelise sa...

Du har så mye fint i 10-på-topp listen din. Like lekkert hvert enkelt prosjekt. Men kortet over "Noe gammelt, noe nytt.." DET var kjempesøtt! Så vårlig og glade farger, heldig den som får dette! Ha en riktig god helg!

Tuppenshobbyblogg sa...

Nydelig kort med Tilda her.
Flott med lilla og gult sammen.Nydelig den der diesen og borden også.
Og så har du bare laget fantastisk mye flott i året som har gått.

Klem Kjersti

Sissel sa...

Heisan :)
Kjempefint kort og så søtt motiv. Må nok ut på shopping ser jeg.
Topp 10 prosjektene dine er nydelige.
Klem Sissel

Olga Marie sa...

Lekkert lekkert lekkert!

Lorraine sa...

All fabulous stuff Gry. Beautiful. Thanks for taking part at I ♥ Promarkers this week.

Pink Lady68 sa...

En nydelig topp 10 liste, Gry-Heidi!!
De tre Sugar Nellie prosjektene dine falt jeg bare pladask for:-)
Flink du!! Neste scrappetreff er 10 februar kl 17.

Ha en fin søndag!
Klem Laila.

Ingrid sa...

For et kjempesøtt bursdagskort!! Herlige farger og nydelig fargelagd motiv!
Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret,
klem
Ingrid

kbrandy4 sa...

Stunning creations Gry!! Thanks for sharing your talent with us at I ♥ Promarkers!! Good luck!!
Hugs
Hazel xx

Lena Katrine sa...

Nydelig korte, flotte farger og detaljer! Takk for at du deltar hos WOC, men jeg må desverre be deg om å lese reglene øverst på blogsida vår ;( Håper vi ser deg igjen neste gang :)
Klem, Lena Katrine