onsdag 28. juli 2010

Nå er jeg i siget :o)


Nå er jeg i siget, full av energi, og bombarderer dere med innlegg :o)  På dette kortet har jeg brukt en salig blanding av papirer og diverse stæsj. Tilda er fargelagt med Promarkers. 

Jeg deltar på disse utfordringene:
Wild Orchid Challenge - #2 Lovely Lace
Just Magnolia - #65 Vintag
Anonyme Scrappere - #2 Skisse
Stamp Something - Something Flowery
Create4Fun - #30 Use flowers

Tusen takk for at du tok deg tid til å besøke bloggen min :o) 
Thank you for taking the time to visiting my blog :o)

26 kommentarer:

Knerten sa...

Oj, denne er nydelig, Gry-Heidi ! Likte godt den swirlen du har på venstre side av Tilda (som forøvrig er vakkert fargelagt) !

Gro sa...

Nydelig kort!
Flott fargelagt Tilda og pynten er lekker!

Deilig at noen er i siget igjen, er så stille på bloggene om sommeren.... ;-)

Ha en fin kveld!

Klem, Gro

Aud Kirsten sa...

Nydelig kort! Kjempesøtt motiv og den swirlen du har brukt var virkelig flott:)
klem:)

Solveig sa...

Lekkert!!
ja den swirlen var flott!
Fortsatt god sommer!

Gro sa...

Skal si du er i siget, ja. Og skikkelig nydelig kort igjen. Sliter litt med å komme igang selv, men det ordner seg vel.

Klem :o)

Kari sa...

Skal si du er i siget,og for et nydelig kort!Jeg falt også for dette motivet av Tilda!!Nyydelig farget og swirlen er så dekorativ der!Lekkert!!
Ha en fortsatt kreativ kveld og nyyt solen.. i morgen..*knis*

Klemmer :)

Bev sa...

Wow this is so pretty! Love all the fabulous detail and sweet image. The papers are gorgeous too. Thanks for joining JM this week x

Gry-Beate sa...

Dette var super nydelig!! Lekre farger, og kjempe flott pyntet!!

;0)Gry-Beate

Anne sa...

Kjempefint!
Herlige farger og nydelig pynting, virkelig lekkert.
Takk for at du deltar hos AS.
Klem fra Anne.

Sharon Basel sa...

This is a gorgeous card Gry-Heidi! I love all the layers and the flourishes are wonderful. Very shabby chic!

Lisa sa...

Soooo very pretty! Thanks for joining us at Stamp Something this week!

Grete sa...

Lekkert!! Koselig motiv og nydelig pyntet kort.

Nancy sa...

Herlig kort, vennen:O) Nydelige farger og blomster, lekkert farget motiv!!! Det er en av mine fav Tilda, så jeg får trykke opp et par hos Kari;)
Vi har strandet her i Sverige pga bilen trengte en ekstra tur innom verkstedet:O( Det ble ikke billig!!!
Drar til Kari i morgen:O) Gleder meg til å komme igang med kortlagingen igjen. Har kun to forprogramerte kort igjen, så jeg kjenner det begynner å haste, ler:O)
Ha ei deilig helg.
Klemmer fra Nancy;O)

Meretekj sa...

Kjempelekkert og gjennomført kort!!!

bestevenn sa...

Så nydelig kort du har laget, fyllt med lekre detaljer. Bare helt kjempeflott.

Ellen sa...

Såå mye lekkert du kreerer om dagen da..(gjør jo alltid det;D). Dette motivet er nydelig og du fargelegger så fint:).
OG TUSEN takk for hjelpen med dig. motivene! Det hjalp det;)). Fikk dem inn i word, men slet litt først med opprinnelig str. Nå er det bare å øve seg på å fargelegge igjen da:)).
Håper den gule kula viser seg hos deg, så du kan få grillet maten din!:))
Klem,Ellen

~Denise Lynn~ sa...

Beautiful card, thanks for joining us at Just Magnolia this week, hope to see you back again next week. :)

Riet sa...

What a beautiful card Gry-Heidi,I love the image and the colours.
So gorgeous papers and the details.


Hugs Riet.xx

Nina sa...

Åhhh, såå nydelig ♥♥♥ Herlig motiv og lekre detaljer!!

Klem fra Nina.

Anne sa...

Ååå, så nydelig fargelagt! Du har virkelig taket på PM, altså!!

Herlige farger og detaljer, så flott med perlene og swirlene, og blomstene var nydelige. Også beundrer jeg deg som får til å bruke Magnolia, de får jeg ikke noe greie på :-) Og ikke minst imponerende produksjon nå på sommeren!! Her er det fremdeles tørke (innendørs på hobbyrommet, for ute høljer det!)

Fortsatt riktig god sommer!

Klem :-)

Merete/Scrappeguri sa...

Nydelig kort! Så fine farger og detaljer. Håper det er greit jeg la meg som følger, mye fint å se i bloggen din.
Merete

Marte sa...

Hei kjære deg! Nok et herlig kort fra deg, skal si du er effektiv! Skulle ønske den samme given fant meg, jeg bruker ca 100 år per kort om dagen... Trenger et treff ;)
Håper du har det bra, og at vi kan sees om ikke lenge?!
Klemmer fra Brura

Lise ♥ Hverdagsglimt og Kreativiteter sa...

Flinke du! Her har det vært kortlagingsstopp en stund, men nå begynner det å klø i fingrene.
Har noen maleprosjekter jeg skal i gang med, men jeg håper inderlig høsten lar meg få tid til kortlaging. :))

Håper du har en super sommer.

KLEM

Ida sa...

Hei!
Dette var lekkert med masse fin pynt! Såpass bør det vel være?!:)
Ida

Gunn`s Kort sa...

Et kjempenydelig kort, med mange herlige detaljer:)

Dena sa...

Oh wow!!!! Gorgeous! Love the swirls, they are sooooo pretty and of course those flowers are just beautiful!!!!
Thanks for joining the Wild Orchids Challenge!
Hugs, Dena